וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: הנדרי הודח, אוסליבן מול היגינס ברבע

סטיבן הנדרי הודח על ידי מארק סלבי בשמינית גמר אליפות העולם והוא יחליט בקרוב על עתידו. קרב ענקים ברבע הגמר

אין ספק, סטיבן הנדרי הרבה מעבר לשיאו. מי שנחשב לאחד מגדולי שחקני הסנוקר בכל הזמנים - אם לא הגדול מכולם - הודח היום (שני) מאליפות העולם בשפילד אחרי שהפסיד בשמינית הגמר בצורה די נחרצת, 13:4 למארק סלבי בסיבוב השני, והודה שהוא שוקל לפרוש מהמשחק. "אקבל החלטה סופית בקיץ", אמר הנדרי בן ה-42, שהשלים את שנתו ה-26 באליפות העולם, ומיד גרר תגובות הערכה מיריביו.

הנדרי הוא השחקן המעוטר בכל הזמנים. במהלך הקריירה הנפלאה שלו הוא זכה ב-36 טורנירי דירוג, החזיק במקום הראשון בעולם במשך עשר שנים, ניצח שבע פעמים באליפות העולם וגרף סכומי זכייה של 8.8 מיליון ליש"ט. הבעיה היא שהוא לא הצליח לזכות בטורניר דירוג בשש השנים האחרונות, ומאחר שהוא עלול לאבד את מקומו בצמרת הדירוג העולמי - מעתה הוא עלול להצטרך להשתתף בטורנירי מוקדמות כדי לקחת חלק בטורנירים הגדולים.

"אני אוהב לשחק פה, אבל אני שונא לא להיות תחרותי", אמר הנדרי, "לבוא פה ולא באמת להאמין שאני יכול לזכות בטורניר, זה משהו שהוא לא בשבילי. המשפחה שלי ואני נחליט ביחד לגבי עתידי".

הקולגות של הנדרי, כאמור, הביעו את הערכתם לשחקן. "הוא שחקן הסנוקר הגדול בכל הזמנים, אין בכך שום ספק", כתב רוני אוסליבן בטוויטר, "תאמינו לי, שיחקתי נגד כולם".

שון מרפי כתב ש"אני מאוד מקווה שהנדרי לא יפרוש, אל תחשבו שילד הפלא איבד את הקסם".

ג'ון היגינס ניסה להסביר ואמר ש"בשנתיים האחרונות הנדרי הפסיד רק לשחקנים שמדורגים גבוה ממנו, ואת כל השאר הוא ניצח. סטיב דייויס (שעדיין פעיל) פשוט אוהב לשחק סנוקר, הנדרי אוהב לנצח. זה ההבדל ביניהם. הנדרי תמיד היה שחקן שהבטתי עליו בהערצה".

ג'ון היגינס אגב עלה לרבע הגמר אחרי ניצחון 7:13 על רורי מקלאוד. כעת המדורג 1 בעולם יתמודד בשלב הבא בקרב ענקים נגד רוני אוסליבן, שניצח בסיבוב השני את אלוף העולם לשעבר שון מרפי 10:13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully