וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דקל קינן וקרדיף ניצחו והתאכזבו

הבלם שיחק 90 דקות ב-0:1 על פרסטון, אבל שער דרמטי של נוריץ' מנע מחבריו עלייה למקום השני. ק.פ.ר עלתה מעשית

קרדיף סיטי גברה הערב (שני) 0:1 בחוץ על פרסטון במסגרת המחזור ה-44 בצ'מפיונשיפ, אבל שמעה בשורות מאזבות מנוריץ' שם הקבוצה המקומית גברה 2:3 על דרבי קאונטי משער ניצחון שהובקע שש דקות בתוך תוספת הזמן. המשמעות היא ששני מחזורים לסיום העונה עולה קרדיף פספסה הזדמנות למקום השני, ממנו עולים אוטומטית לפרמיירליג. קבוצתו של קינן רחוקה נקודה מהקנריות והיא אינה תלויה בעצמה במחזורי הסיום. אגב, גם אם קרדיף לא תגיע למקום השני, היא כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העלייה.

דקל קינן פתח כרגיל בהרכב הבלובירדז וראה את חברו פיטר וויטינגהאם כובש את השער היחיד במשחק כבר אחרי שש דקות. קינן היה קרוב בעצמו לשני, אבל הנגיחה שלו חלפה סנטימטרים מעל המשקוף. קרדיף שמרה על היתרון במחצית השנייה וכעת היא רחוקה צעד קטן מעלייה היסטורית לליגה הבכירה בה לא שיחקה מאז 1962. בעקבות ההפסד, נשרה פרסטון לליגה הראשונה.

בנוריץ', שער דרמטי של סימון ג'קסון סידר לקנריות 2:3 על דרבי. ג'קסון השלים שלושער במשחק (45, 60, 90) כשמנגד סטיב דייויס (54) ואלברטו בואנו (63) השוו זמנית פעמיים. ק.פ.ר סיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול האל סיטי והיא זקוקה לנקודה אחת משני משחקיה הקרובים כדי להבטיח את עלייתה לפרמיירליג לראשונה מאז 1996.

*** בולגריה: תום מנשרוב שמר על מקומו בהרכבה של סלביה סופיה, שהייתה עדיין תחת השפעת החגיגות מהעפלתה לגמר הגביע והפסידה בבית 1:0 לצ'רנומורץ בורגאס. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-59 וקבוצתו ירדה למקום התשיעי בעקבות ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully