וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק ומונס זכו בגביע הבלגי

מאמן הנבחרת חגג תואר אירופי שישי, כשהוליך את קבוצתו ל-66:68 דרמטי על אוסטנד. ברצלונה ניצחה את חובנטוד

אריק שיבק חגג הערב (שני) הישג נאה בכדורסל הבלגי, כאשר הוליך את מונס לזכיה בגביע עם 66:68 דרמטי במיוחד על אוסטנד בגמר. זהו התואר השישי של מאמן נבחרת ישראל באירופה, כאשר בעבר זכה בשלוש אליפויות הולנד וגביע הולנד אחד עם אמסטרדם, וגביע בלגי עם אנטוורפן. כעת ינסה שיבק להוליך את מונס לסיום מוצלח בעונה הסדירה של הליגה בבלגיה, כאשר בתום 26 מחזורים מדורגת מונס במקום השלישי עם מאזן של 9:17.

המשחק הלך צמוד לרוב אורכו, כאשר שלשה של שן פוסטר קבעה 21:28 לשיבק ושחקניו בתוך הרבע השני. אלא שזה היה היתרון הגדול ביותר של מונס במשחק, אוסטנד חזרה, ורבע שלישי מוצלח אפשר לה לעלות ליתרון 54:61, שש דקות לסיום. המשחק ההפכפך המשיך, ונקודות של ג'סטין קייג' ומרכוס האטן (שחקן הפועל תל אביב ורמת השרון לשעבר) השלימו מהפך נוסף והעלו את מונס ל-64:66, שתי דקות לסיום. ואז, במצב של 66:68 נשלח שחקנה האמריקאי של אוסטנד וויל תומאס אל הקו, החטיא פעמיים, וגם הנסיון האחרון של מט לוג'סקי, ממש עם הבאזר, הלך החוצה, ונתן את האות לחגיגות של שיבק ושחקניו. רונל טיילור הוליך את מחזיקת הגביע הטריה עם 16 נקודות, בעוד פוסטר הוסיף 13, ג'סטין קייג' 11 ושני אקסים של הכדורסל הישראלי, האטן ורון לואיס, הוסיפו 6 ו-9 בהתאמה.

בספרד שמרה ברצלונה על המקום הראשון בליגה, בו ככל הנראה תסיים, כשניצחה בחוץ 65:68 את חובנטוד בדאלונה לאחר משחק צמוד מאוד. האורחים פתחו טוב מאוד והציגו הגנה קשוחה במחצית הראשונה, שעצרה את בדאלונה על 27 נקודות בלבד, והעניקה לקאטלנים יתרון 12 לאחר שני רבעים. אלא שחובנטוד לא איבדה תקווה והשיבה מלחמה ברבע השלישי, כשהיא מורידה ל-5 בלבד. הרבע האחרון היה חלש ומלא מתח בין שתי הקבוצות, ובסופו הצליחה ברצלונה לשמור על היתרון. אלן אנדרסון הוליך את קלעי ברצלונה עם 18 בעוד חואן קרלוס נבארו הוסיף 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully