וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "הגורל שלנו עדיין בידינו"

המקום האחרון לא מפחיד את מנג'ר ווסטהאם: "אם הקהל ימשיך כמו שהוא נישאר בליגה, אבל לא נעשה זאת ללא סקוט פארקר"

גם השלישיה שספג מצ'לסי ביום שבת האחרון והירידה המחודשת למקום האחרון בפרמיירליג לא הצליחה לייאש את אברהם גרנט. מנג'ר ווסטהאם התראיין לאתר הרשמי של המועדון, וכרגיל נשמע אופטימי למדי לגבי סיכויי ההישארות של קבוצתו. "מאז ינואר מגיע לקבוצה שלנו להישאר, אבל אנחנו נושאים על גבנו את החצי הראשון של העונה", אמר גרנט. "זה לא יהיה קל, אבל זה עדיין אפשרי. הפער מחוף מבטחים נותר שתי נקודות, והגורל שלנו עדיין בידינו".

ארבעה משחקים נותרו לווסטהאם עד תום העונה בנסיון להימלט מהתחתית הבוערת, כאשר בין המקום ה-20 (ווסטהאם) והמקום ה-16 (בלקבורן) מפרידות שלוש נקודות בלבד. לרוע מזלם, משחקם הקרוב של הפטישים יהיה בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום, מול מנצ'סטר סיטי שמנסה לשמור על כרטיס לליגת האלופות. "סיטי זו קבוצה מצוינת נוספת, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה במחזור הבא. היו המון עליות ומורדות בעונה הזאת. אנחנו צריכים להיות קצת יותר רגועים ברחבה, אבל בלי קשר למה שיקרה בשבוע הבא, אנחנו עדיין במאבק. זה תלוי בנו", אמר גרנט על היריבה הבאה שלו.

נקודה אחת שכן מטרידה את גרנט היא בריאותו של כוכב הקבוצה סקוט פארקר, שנעדר מהתבוסה 3:0 לצ'לסי ונמצא בספק גם למשחק מול הסיטיזנס ביום ראשון. "אני עדיין לא יודע אם ישחק בראשון, אבל אני בטוח שהוא יהיה כשיר למחזור שלאחר מכן. כל השחקנים רוצים לשחק איתו, הוא שחקן העונה של הכתבים. אנחנו צריכים להשיג תוצאות, ולא נוכל לעשות את זה בלעדיו".

לבסוף דאג גרנט להחמיא לאוהדי הקבוצה, להם מחכים עוד שני משחקי בית בלבד העונה - מול בלקבורן ב-7 במאי, ומול סנדרלנד במחזור האחרון ב-22 במאי. "הקהל שלנו נהדר. אם הם ימשיכו כמו שהם כרגע, נישאר בליגה", אמר המנג'ר הישראלי. ימים יגידו אם אכן כך יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully