וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בלאומית: סוף עונת האדומים?

25.4.2011 / 17:14

הפועל יקנעם/מגידו תוכל להדיח את הפועל תל אביב אם תנצח אותה במשחק מס' 2 בחצי גמר הפלייאוף (19:00, 5+ לייב)

משחקים מספר 2 בחצאי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית ייערכו מחר (שלישי) כשבמוקד המפגש המרתק באולם משמר העמק בין הפועל יקנעם/מגידו להפועל תל אביב (19:00, 5 + לייב). הקבוצה הצפונית מגיעה למשחק לאחר שהדהימה את האדומים במשחק הראשון 81:85, ובידיעה שניצחון יעלה אותם בפעם השנייה ברציפות לגמר הפלייאוף בליגה הלאומית.

כזכור, יקנעם/מגידו, שנתמכת העונה על ידי מכבי תל אביב, ויתרה בקיץ האחרון על העלייה לליגת העל בשל אי יכולת להעמיד תקציב מינימום. המאמן אוהד יתום ניסה להוריד את הלחץ אצל שחקניו במהלך השבוע מאז הניצחון בהדר יוסף, בתקווה לעשות את הבלתי יאומן. נייט מילר הפצוע צפוי לשחק.

הסיפור האמיתי בחצי הגמר היא הפועל תל אביב, שהגיעה השנה עד לחצי גמר גביע המדינה, אך ברגע האמת בליגה בינתיים אכזבה. הקבוצה, שהפסידה בכל העונה הסדירה פעמיים, תחסר את מתן נאור שגמר את העונה בשל חבלה חמורה בעצם הבריח, אך מנגד אדריאן אוטר וגל איתן הפצועים יוכלו לשחק. בקבוצה בונים על רוח גבית מכ-200 אוהדים שצפויים לתמוך בקבוצה במשמר העמק, ומקווים כי בריאן אוסברי, שהיה טוב במשחק הראשון אך לא מספיק דומיננטי, יידע לקחת את המשחק על עצמו ברגעים הקריטיים.

בחצי הגמר השני תארח אליצור יבנה את מ.כ הבקעה (19:30). הקבוצה של נתי כהן הפסידה את המשחק הראשון בגני תקווה 87:76 ותקווה לאזן את הסדרה בביתה. בקבוצה יודעים שמאז הגעתו של הזר החדש קייל ווילסון, הקבוצה לא הפסידה בביתה, אך במידה והישראלים של הקבוצה לא יידעו להרים את הרמה בשני צידי המגרש, יוכלו שחקניו של אבי אשכנזי, שנחשבים פייבוריטים בסדרה, לחגוג עלייה לגמר הפלייאוף כבר במשחק השני בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully