וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק חליפי: "אפשר לקחת את האליפות"

קפטן אס"א תל אביב מוכן לסדרת הגמר-יד מול מכבי ראשון לציון (ג', 19:45, ספ' 5). נאמן: "מקווה שנשאיר אותם בגדר 'יכולים'"

סדרת הגמר-יד על האליפות בין מכבי ראשון לציון לאס"א תל אביב תצא לדרך מחר (שלישי, 19:45, בית מכבי, שידור ישיר בספורט 5). שתי הקבוצות יערכו הערב את האימון המסכם וחלק מהשחקנים צפויים להשתתף יחדיו במימונה. הקפטנים של שתי הקבוצות כבר מוכנים לסדרה, כאשר שלושת המפגשים בעונה הסדירה (שני ניצחונות לאס"א כולל בבית מכבי, וניצחון אחד למכבי בביתה של אס"א) מעלים את רף הציפיות.

איציק חליפי, הקפטן של אס"א תל אביב, היה אחד הגורמים הכי חשובים שהובילו להדחה ההיסטורית של הפועל ראשון לציון בסדרת חצי הגמר. הוא כבש במספרים כפולים ומסר את האסיסט המדהים להאלי-הופ של דן נתן שהכריע את האדומים, אבל החל ממחר המשימה שלו מכרעת לאור היעדרותו של תום מטלון, אקס-מכבי ושותפו הקבוע לקו האחורי, שנפצע במהלך הסדרה.

"אני מרגיש שהסדרה תלויה בי כמו שהיא תלויה בכל אחד מהחברים שמשחקים איתי", סיפר חליפי בראיון לאתר איגוד הכדוריד. "אנחנו תלויים אחד בשני או שנהיה תלויים אחד ליד השני. כל אחד צריך להביא לסדרה את עצמו, וזה יעזור לכולם להתעלות. אני מרגיש שהקבוצה שלנו טובה ומחוברת, יש בה רוח לחימה, אהבה ואמונה, וזה מקום טוב להיות בו".

הזכייה האחרונה של אס"א באליפות הייתה בעונת 2001/2, אז השלימה גם זכייה בדאבל. מאז היא זכתה בארבעה גביעי מדינה, אבל חליפי רוצה את התואר היוקרתי ומדגיש: "אפשר לקחת את הסדרה הזאת ואת האליפות. הגענו עד כאן ואנחנו באים לנצח. המפתחות שלנו לניצחון הם הביחד והפרגון, משחק מהיר אך סבלני, ותגובה מהירה להתפתחויות על המגרש. בקיצור: אומץ, סבלנות, אמונה".

הקפטן מן הצד השני, יואב נאמן, כבר רגיל למעמדים הללו בעשור האחרון וכמובן שגם זכה להניף את צלחת האליפות במכבי ראשון לציון לא פעם ולא פעמיים, כולל בעונה שעברה, אבל הוא עדיין מתרגש: "זה עדיין מרגיש בתולי, כמו פעם ראשונה. הסדרה יוצאת מהעיר ראשון לציון אחרי הרבה זמן ואני מקווה שכמות הצופים תוכיח שיש כדוריד גם מחוץ לראשון".

על יחסי הכוחות בסדרה אמר נאמן: "אני יכול להגיד באופן החלטי שאס"א טובה יותר מבשנים קודמות. העובדה היא שהם בגמר, וזה לא שהליגה נחלשה. היו העונה חמש קבוצות חזקות מאוד, לארבע מהן שוערים זרים, ולרובן שלושה זרים בסגל. אס"א לא איבדו שחקנים לעומת העונה שעברה, השלד שלהם רץ יחד כבר שנים ועכשיו הם הגיעו לשיאם. הם ניצחו אותנו כבר פעמיים העונה, הדיחו יריבה ראויה מאוד כמו הפועל והם יכולים לקחת גם את הסדרה. אני מקווה שנשאיר אותם בגדר 'יכולים' לנצח. המפתחות מבחינתנו הם הגנה ושליטה בקצב. אנחנו צריכים לנצח בטבלת איבודי הכדור ולשחק מהר יותר. יש לנו את הרוטציה, הריאות והרגליים כדי לעשות את זה".

המשחק השני בסדרה ייערך ביום שישי ב-16:00 באוניברסיטת תל אביב, ושבוע לאחר מכן מתוכנן המשחק השלישי, כשהסדרה תחזור לבית מכבי. במידה שהסדרה תיגרר למשחק רביעי הוא ייערך כעבור שבוע באולמה של אס"א. במקרה של משחק חמישי הוא ייערך ביום שלישי ה-17 במאי בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully