וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: הפתעות, מהפכים ופרידה אחת

ולז הפסידה 3:2 לקילמס, גודוי קרוז גברה 1:2 על ריבר ופאלרמו שבר בצורת בניצחונה של בוקה. דיאז התפטר מסן לורנצו

מחזור עתיר מהפכים, דרמות והפתעות היה לנו בסוף השבוע בארגנטינה, במהלכו הפסידו הטוענות לכתר והכניסו חצי מקבוצות הליגה למאבק האליפות. ולז סארספילד, למרות הפסד ביתי מביך 3:2 לקילמס, שמרה על הפסגה לשבוע נוסף, לפני המפגש עם האלופה אסטודיאנטס במחזור הבא. גם ריבר פלייט נוצחה במגרשה, בעוד בוקה ג'וניורס רשמה ניצחון גדול במשחק בו מרטין פאלרמו שבר את הבצורת הארוכה שלו. רמון דיאז נפרד מסן לורנצו.

ולז סארספילד - קילמס 3:2

ריקרדו גארקה עלה עם המחליפים בעקבות העייפות המצטברת מהמאבק בשתי חזיתות (ליגה וליברטדורס) ושילם את המחיר מול קילמס מהתחתית. הקטור קאנטרוס (34) העלה את ולז ליתרון, אבל במחצית השנייה קילמס הפכה עם שערים של מיגל קנאו (64) ופאבלו ואסקז (80 ו-81). אגוסטין וולטיץ' הצעיר רק צימק בתוספת הזמן.

ריבר פלייט - גודוי קרוז 2:1

כמו ולז, גם ריבר איבדה יתרון במונומנטל מול גודוי קרוז, שבנוסף חלפה על פניה בטבלה ועלתה למקום השני. ג'ונתן מאידנה (37) נתן לריבר את ההובלה, אך זלמאר גרסיה (48) איזן את התוצאה ובעיטה חופשית של מריאנו דונדה (85) גרמה להפסד ביתי של המיז'ונריוס.

הורקאן - בוקה ג'וניורס 3:0

953 הדקות המסויטות של מרטין פאלרמו הגיעו לקיצן, כש'אל לוקו' שבר את בצורת ההבקעות עם שער בדקה ה-82 לרשת הורקאן הודות לפרגון מצידו של איש המשחק פאבלו מאוצ'ה. בוקה לא התקשתה במשחק החוץ, כשעוד לפני השער של פאלרמו בישל מאוצ'ה לפוצ'י צ'אבז (18) וניקולאס קולאסו (45) שכהרגלו כבש עוד גולאסו.

ארחנטינוס ג'וניורס - ראסינג קלוב 1:2

את אחד משני הניצחונות הביתיים היחידים במחזור השיגה ארחנטינוס, שהתאוששה מהתגרה בליברטדורס מול פלומיננזה בעזרת שלוש נקודות על חשבונה של ראסינג קלוב. טאופילו גוטיירז (17) כבש לזכות האורחים, אבל סנטיאגו סאלסדו (58) הצליח להשוות מקרוב וגונזאלו פרוספרי (77) ירה את שער הניצחון, אחרי הרחקתו של פרנקו זוקוליני (60).

טיגרה - סן לורנצו 0:1

שער עצמי מעורר מחלוקת של ג'ונתן פרארי כבר בדקה הרביעית, חרץ את גורל המשחק והוביל להתפטרותו של רמון דיאז. מאמן סן לורנצו לא הצליח לשחזר את הקדנציה הקודמת שלו בקבוצה, וההפסד הביתי לטיגרה התווסף לתקופה הרעה ולצרות עם ההנהלה. נסטור גורוסיטו עשוי להתמנות בקרוב כמחליפו של דיאז, כאשר בדרבי מול הורקאן צפוי לעמוד על הקווים מאמן זמני.

משחקים נוספים:

אסטודיאנטס - קולון סנטה פה 2:0
לקולון: אסטבן פוארטס (40), דמיאן דיאז (90)

אינדפנדיינטה - אול בויס 2:2
לאינדפנדיינטה: פקונדו פארה (41), רוברטו באטיון (55). לאול בויס: סבסטיאן אררוס (78), עמנואל ג'יגליוטי (81)

ארסנאל - חימנסה לה פלאטה 1:1
לארסנאל: מאורו אובולו (32). לחימנסיה: גיז'רמו בארוס שלוטו (66)

ניואל'ס אולד בויס - בנפילד 1:0
לבנפילד: חורחה אצ'וקארו (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully