וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח בסיבוב הראשון של טורניר בלגרד

הטניסאי הישראלי שצנח מוקדם יותר אל המקום ה-111 בעולם איכזב והפסיד 7:6, 3:6, 6:3 למישה זברב הגרמני (99)

אחרי שבוע בו לא שיחק, חזר הערב (שני) דודי סלע אל המגרשים אך הודח בשלב מוקדם לאחר שהפסיד 7:6, 3:6, 6:3 למישה זברב הגרמני (99 בעולם) כבר בסיבוב הראשון של טורניר בלגרד אחרי קרוב ל-3 שעות. סלע והגרמני היו צמודים זה לזה במערכה הראשונה שהלכה אל שובר שיוויון, אך שם היתה ידו של זברב על העליונה. הישראלי לא הרים ידיים, השיג שבירה מוקדמת במערכה השניה וניצח 3:6, אבל אז החל לאבד אנרגיה, והגרמני ניצל זאת כדי לפתוח חזק את המערכה השלישית, השיג שבירה וניצח את המשחק.

עוד קודם למשחק קיבל סלע את הבשורה כי ירד לא פחות מ-15 מקומות בדירוג העולמי החדש, עד למקום ה-111. הטניסאי הישראלי שזינק בשבוע שעבר 19 מקומות בזכות העפלתו לחצי גמר הצ'לנג'ר באתונה לא שיחק השבוע ושוב צנח אל מחוץ למאייה הראשונה. בצמרת דירוג הגברים לא נרשמו תנודות כשרפאל נדאל שמר על תארו בטורניר ברצלונה ועל הפער הגדול במקום הראשון, לפני נובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר, אנדי מארי ורובין סודרלינג. דויד פרר, שנכנע לנדאל בגמר זה השבוע השני ברציפות, נותר במקום השישי, ובן ארצם ניקולס אלמגרו שהפסיד בחצי הגמר טיפס לראשונה בקריירה לטופ 10 עם עלייה של מקום אחד למקום העשירי.

שחר פאר, שלא תשחק השבוע בסבב הנשים, נותרה במקום ה-11. קרוליין ווזניאקי שמרה על המקום הראשון למרות ההפסדה המפתיע בגמר טורניר שטוטגרט ליוליה גרגס, שקפצה מהמקום ה-32 ל-27, ואחריה נשארו לפי הסדר קים קלייסטרס, ורה זבונרבה, פרנצ'סקה סקיאבונה ו-ויקטוריה אזרנקה. סמנתה סטוסור שעלתה לחצי הגמר בשטוטגרט החליפה מקומות עם נה לי שירדה למקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully