וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "היתרון היחיד שלהם היה הניסיון"

הניקס המשיכו להביט בתקווה לעתיד גם אחרי הסוויפ שחטפו מהסלטיקס. קובי בריאנט שנפצע בקרסול: "אשחק במשחק 5"

ניו אורלינס צהלה הלילה (בין ראשון לשני) אחרי שההורנטס רשמו עוד ניצחון ענק על הלייקרס עם 88:93 ביתי שאיזן את סדרת הסיבוב הראשון בין השתיים ל-2:2. האלופה כבר חשבה שהאיום מכיוונם של כריס פול ולהקתו הוסר אחרי שני הניצחונות הרצופים שלה, אבל CP3 התפוצץ עם 27 נקודות, 15 אסיסטים ו-13 ריבאונדים כדי להוליך את הצרעות שלו לתצוגת תכלית שהוכיחה גם לפיל ג'קסון שהדרך לסיבוב השני עדיין ארוכה.

"ובכן, עכשיו זו סדרה", אמר מאמן הלייקרס בסיום. "הם נתנו לנו בראש הערב, ואנחנו איפשרנו להם לקלוע 20 נקודות קלות מהזדמנויות שניות לעומת 4 בלבד שלנו. לקובי היה משחק מאוד לא מאוזן, הוא לא קלע כמו שצריך, וטרבור אריזה עשה עליו עבודה גדולה".

בריאנט, שסיים עם 17 נקודות בלבד ואף נקע את הקרסול ברבע האחרון, הרגיע את אוהדי הלייקרס כשהבטיח שישחק במשחק החמישי שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי: "החלק הפגוע הוא יותר ברגל שלי מאשר בקרסול, אז קשה לי להעריך עד כמה המצב חמור. אני מודאג כמו אחרי כל פציעה, אבל שיחקתי פצוע כל כך הרבה פעמים בעבר, וצריך לקרות משהו הרבה יותר חמור כדי למנוע ממני לשחק במשחק הבא".

בצד החוגג היה פול, שעם תחבושת גדולה על ידו השמאלית ותחבושת קטנה מעל עינו הנהיג כמו שרק הוא יודע את הסגל חסר הניסיון של ההורנטס לניצחון יקר. "בלי קשר לתוצאת הסדרה, טוב לראות את תושבי העיר הזאת עם חיוך על הפנים.", אמר הרכז אחרי המשחק, ואף התייחס לשורת התקריות בינו לבין בריאנט, שהסתיימו בעבירה טכנית לחובתו של פול: "לא התכוונתי להתעמת איתו, זה פשוט מי שאני. אין לי שום רצון לשחק איתו משחקים פסיכולוגיים, וברור שהוא כבר ראה הכל כולל יריבים שמנסים לגרום לו להיות מורחק מרוב עצבים. לי לא הייתה שום כוונה כזו".

אנתוני: "אני רואה זמנים טובים באופק"

במדיסון סקוור גארדן כבר הגיעה לסיומה הסדרה המצופה בין הניקס לסלטיקס, שסגרו עניין עם 89:101 במשחק הרביעי והשלימו 0:4 מוחץ בסדרה. דווקא אחרי שני ניצחונות בית קשים הירוקים שייטו בשני המשחקים בתפוח הגדול והקטינו משמעותית את רף האופטימיות של הניו יורקרים בנוגע לחזרתה של הניקס למרכז הבמה.

"היתרון היחיד שהיה להם עלינו היה הניסיון", אמר כרמלו אנתוני, שקלע 32 נקודות. "הבחורים של בוסטון עברו הרבה מאוד, שיחקו בסדרות גמר וזכו באליפות, בעוד שלנו היו רק חודשיים להתחבר. השמיים הם הגבול עבורנו, כי אמארה היה פצוע השבוע אבל בעתיד הוא ואני נוכל רק להשתפר, ואני בהחלט רואה זמנים טובים באופק".

אמארה סטודמאייר, שעלה לשחק פצוע והסתפק ב-19 נקודות ב-5 -20 מהשדה, הוסיף: "השגנו את המטרה הראשונה שלנו בלהעפיל לפלייאוף. כמובן שרצינו לעשות יותר בסדרה הזו, אבל ההצהרה לפיה 'הניקס חזרו' עדיין תקפה מבחינתנו".

דוק ריברס, שראה את הסלטיקס שלו סוגרים את הסיפור בקלות ומרוויחים לעצמם כמה ימי מנוחה קריטיים, אמר בסיום: "תנו לניקס קרדיט כי אחד הכוכבים שלהם לא היה כשיר לחלוטין, אבל אותנו זה כמובן לא עניין. היה לנו מזל שניצחנו בשני המשחקים הראשונים בסדרה, אבל בשניים הבאים כבר שיחקנו היטב, ומה שראיתם היום היה מיקרוקוסמוס של העונה שלנו - אנחנו משחקים מצוין לאורך זמן ופתאום נעלמים לכמה דקות. למזלנו היום חזרנו לעצמנו בדיוק זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully