וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר מסצ'ראנו: "כבלם יש לי יותר אחריות"

הארגנטינאי של ברצלונה מתחיל להרגיש נוח בעמדתו החדשה. ואלדז: "הוא תמיד בכל מקום. לא משנה איפה תציבו אותו"

ברצלונה תגיע לסנטיאגו ברנבאו ביום רביעי בעמדה לא מוכרת לה. אחרי שריאל מדריד חגגה על חשבונה את הזכייה בגביע המלך והמשיכה לניצחון עצום 3:6 במסטאייה של ולנסיה, הבלאנקוס מראים סימני התחברות מפחידה ברגעים המכריעים של העונה, ואפילו פפ גווארדיולה כבר הצהיר שהם יגיעו כפייבוריטים לחצי גמר ליגת האלופות.

בינתיים מנסה בארסה להתעודד מהעובדה שהפער שלה בצמרת הליגה הספרדית נותר על שמונה נקודות אחרי ה-0:2 על אוסאסונה בו נתן גווארדיולה מנוחה למספר מכוכביו, ומהיכולת שמגלה חאבייר מסצ'ראנו בתפקידו החדש והמפתיע כבלם, לאור מכת הפציעות בחלק האחורי של האלופה.

"אני פשוט מנסה לשחק הכי טוב שאני יכול כדי ללכת הביתה עם מצפון שקט", הסביר מסצ'ראנו את הגישה שלו בראיון ל-'אל מונדו דפורטיבו' הקטלאני. "עמדת הבלם חדשה עבורי, ויש בתפקיד הזה הרבה שינויים מהתפקיד הקודם שלי בקישור. כבלם יש לי יותר אחריות, ואני צריך להיעזר יותר בחברים שלי לקבוצה כי זו לא העמדה הטבעית שלי".

חבריו של הארגנטינאי, שעבר קשיי התאקלמות לא קלים מאז הגעתו מליברפול, שיבחו את ההתאמה שערך למרכז ההגנה, וסרחיו בוסקטס פירגן: "הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה, מאוד אינטליגנטי עם איכויות עצומות שיודע להתאים את עצמו לכל מצב". השוער ויקטור ואלדז הצטרף: "הוא תמיד בכל מקום. לא משנה איפה תציבו אותו על המגרש. הוא פשוט שחקן נהדר שתמיד נמצא מאחורי הכדור ומשרה שקט על ההגנה".

ואלדז עצמו ציין באותו משחק את הופעתו ה-400 במדי ברצלונה, והפך לשוער השני בלבד בהיסטוריה הארוכה של המועדון שחוצה את הרף הזה אחרי אנדוני זוביזארטה שרשם 410 משחקים בקבוצה. "זה כבוד גדול עבורי", אמר ואלדז בן ה-29. "קודם כל כי זוביזארטה היה מודל לחיקוי עבורי במשך שנים. הוא השפיע מאוד על המשחק שלי, על דרך החשיבה שלי. אני שמח שהוא עדיין מסייע לי להשתפר עד היום, ואם אוכל לשבור את השיא שלו אשמח עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully