וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על הסגנות

מנצ'סטר סיטי כבר ניצחה את יונייטד ומגיעה מלאת ביטחון לקרב מול בלקבורן, כאשר השאיפה לסיים במקום השני ממשיכה לבלוט אצלה. איך זה יסתיים?

משחקים 73-75: בלקבורן - מנצ'סטר סיטי

מצב הקבוצות:

מנצ'סטר סיטי כבר יודעת שהיא לא תהיה אלופה העונה, והשאיפה העיקרית שלה כעת הוא להשיג את המקום הגבוה ביותר שאפשר מבחינתה כאשר נותרו לה שישה מחזורים בלבד לסיום העונה. סיטי חסרה שני משחקים לעומת כל השאר, כאשר במידה ותשלים אותם בצורה מושלמת, היא תהיה רחוקה שתי נקודות בלבד מארסנל וחמש מצ'לסי, כאשר אלו המקומות שהיא בהחלט יכולה להילחם עליהם. לעומת זאת, שרשרת הפסדים עשויה לגרום לה לאבד את המקום הרביעי, שבו חושקות עדיין טוטנהאם וליברפול. בלקבורן ממשיכה להיאבק על החיים שלה ומדורגת במקום ה-16 כשהרוברס במרחק נקודה בלבד מהקו האדום, שם שוכנת וויגאן.

מומנטום:

בלקבורן מגיעה למשחק אחרי הפסד 2:0 לאברטון, 1:1 נגד בירמינגהאם, 0:0 נגד ארסנל, 2:2 נגד בלקפול, הפסד 3:2 לפולהאם, תבוסה 4:1 על ידי אסטון וילה ו-0:0 נגד ניוקאסל. סיטי ניצחו במשחקם האחרון 0:1 את מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הגביע האנגלי, הובסו 3:0 על ידי ליברפול, מחצו 0:5 את סנדרלנד, הפסידו 2:0 לצ'לסי, גברו 0:1 על דינמו קייב בליגה האירופית, ניצחו 0:1 את רדינג והפסידו 2:0 לדינמו קייב.

בית/חוץ:

בלקבורן ניצחה העונה רק בשישה משחקי בית מתוך ה-16 שהיו לה, כאשר ביתר המשחקים היא סיימה שש פעמים בתיקו והפסידה בארבעה משחקים נוספים. כמו כן, היא כבשה 20 שערים בבית (1.25 שערים בממוצע למשחק) וספגה 14 (0.87 שערים למשחק). סיטי ניצחה בשישה משחקי חוץ, סיימה בארבעה בתיקו והפסידה בשישה משחקים נוספים. כמו כן, היא כבשה 22 שערי חוץ וספגה 19.

ההמלצות:

73: בלקבורן - מנצ'סטר סיטי איקס (2.95)

74: בלקבורן (1+) - מנצ'סטר סיטי 1 (1.5)

75: אנדר/אובר שערים (2-3) 2 (2.80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully