וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל סיימה ב-1:1 מאכזב מול לוריין

מוליכת הטבלה רשמה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון ואיבדה הזדמנות לפתוח פער ממארסיי. פ.ס.ז' איכזבה עם 2:2 מול ברסט

אחרי המחזור הדרמטי הקודם בצרפת, נפתח הערב (ראשון) המחזור ה-32, כשבמוקד איכזבה פריס סן ז'רמן כשסיימה ב-2:2 מול ברסט. סן ז'רמן שהשיגה במחזור הקודם ניצחון חשוב שהחזיר אותה למאבק בצמרת איבדה נקודות יקרות, אבל התנחמה בכך שגם מוליכת הטבלה, ליל מעדה מול לוריין, כשסיימה ב-1:1 חלש. מונאקו השיגה 0:1 חשוב בבית על ראן, קון ולאנס נפרדו ב-1:1 שפוגע בשתיהן, בעוד אוקזר ולאנס סיימו בתוצאה זהה במשחק שלהן.

לוריין - ליל 1:1

מוליכת הטבלה ידעה שהיא לא עומדת להישאר שם זמן רב ביכולת הנוכחית. שני משחקים ללא ניצחון בשבועיים האחרונים הוציאו את הרוח מעט מליל, אבל הערב היא חזרה לעצמה עם ניצחון חוץ שהגדיל זמנית את הפער ממארסיי השנייה לארבע נקודות. האורחים התקשו למצוא את הרשת במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-42 הם מצאו את מבוקשם כשמתיו דבושי הוריד את ליל אל חדרי ההלבשה ביתרון. אלא שלוריין לא ויתרה על המשחק, ולמחצית השניה היא עלתה עם הרבה רצון. בדקה ה-68 היא כבשה את שער השוויון מרגלי קווין גמיירו, ושמרה על התוצאה עד לסיום כדי להרוס עוד מחזור לליל.

ברסט - פ.ס.ז' 2:2

סן ז'רמן, שהתאוששה בשני המחזורים האחרונים מהשקיעה האיטית שלה עם שני ניצחונות רצופים, רצתה לנצל את העובדה שיריבותיה לצמרת ישחקו מאוחר יותר, ולעלות אל המקום השלישי. מתיו בודמר פתח מצויין עבור האורחים עם שער בדקה ה-21, אבל ברסט הכתה פעמיים לפני ההפסקה, עם שיוויון של לארסן טורה בדקה ה-37, וטורה עצמו בישל לברונו גרוז'י דקה בתוך זמן הפציעות של המחצית הראשונה כדי לחולל מהפך. דווקא כשהיה נדמה שהקבוצה ממרכז הטבלה תקבל דחיפה משמעותית וכמעט ותיעלם סופית ממאבק הירידה, הגיע שער השוויון של גיום הוארו בדקה ה-86, וסן ז'רמן הסתפקה בנקודה שמותירה אותה רק במקום הרביעי.

מונאקו - ראן 0:1

האורחים האומללים שפעם נשמו אוויר פסגות, לא מצליחים לרשום ניצחון מזה המשחק השישי ברציפות, ועם השקיעה הזו הולך ונעלם המאבק שלהם על המקום השלישי. הערב הם פגשו את המארחים, שמרגישים את הקו האדום על גרונם, אבל לא הצליחו להכניע גם אותם. מחצית ראשונה נטולת אירועים מיוחדים פינתה את דרכה למחצית השניה, ושם הגיע השינוי. בדקה ה-69 נכנס אל המשחק ג'ורג' וולקאם, ורק ארבע דקות מאוחר יותר הוא היה רשום על שער הניצחון הקריטי של מונאקו, שמרחיק אותה מעט מהתחתית.

אוקזר - לאנס 1:1

אוקזר ממשיכה במסע שלה אל עבר ההינצלות, והערב השיגה את משחקה החמישי ברציפות ללא הפסד, שמרחיק אותה מהתחתית. המארחים הגיעו לאחר ניצחון החוץ החשוב מול טולוז במחזור הקודם, ופתחו טוב גם הפעם, כשכבר אחרי שש דקות עלו ליתרון מרגליו של ווילי בולי. אוקזר שמרה על היתרון עד המחצית, אבל ארבע דקות לתוך המחצית השניה חזרה לאנס למשחק, כשהנרי בדימו בישל לסבסטיאן רודה את השיוויון. האורחים, שידעו שרק ניצחון יותיר אותם בחיים חיפשו נואשות את השער אך לא מצאו אותו, ונאלצו להסתפק בנקודה שככל הנראה לא תשנה הרבה.

קון - טולוז 1:1

קרב התחתית המרתק בין שתי הקבוצות הנלחמות על חייהן הסתיים בתיקו מאכזב, שבעיקר פוגע בשתיים שהיו יכולות להשיג נקודות חשובות דווקא על הגב אחת של השניה. קון, שהגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים לפחות לא רשמה את הרביעי, אבל צריכה להרגיש מאוכזבת במיוחד. רומן המומה העלה אותה ליתרון ביתי בדקה ה-29, אבל 10 דקות מאוחר יותר הגיע שער השיוויון של טולוז, כשמוסא סיסוקו הפך כדור עונשין מ-11 מטרים לשער. טולוז אמנם משיגה נקודה, אבל יורדת אל המקום ה-13, והיא רק במרחק של 3 נקודות מהקו האדום.

תוצאות נוספות:

נאנסי - ארל-אביניון 0:0
בורדו - סנט אטיין 0:2
ולנסיין - סושו 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully