וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה גברה על ויאריאל 2:3

האנדלוסים העקשים מנעו מהצוללת הצהובה להיצמד למקום השלישי. אתלטיקו הביסה את בילבאו 1:4, מאיורקה-חטאפה 0:2

לאחר שברצלונה וריאל מדריד שמרו אמש (שבת) על הסטטוס-קוו בצמרת, נמשך הערב המחזור ה-33 בספרד עם שישה משחקים נוספים. במוקד עמד המפגש המסקרן בין ויאריאל וסביליה, שהבטיח הרבה וגם קיים. בתום תשעים דקות אטרקטיביות במיוחד ניצחו האנדלוסים 2:3, נצמדו לאתלטיקו מדריד במקום השישי והרסו לצוללת הצהובה יופי של הזדמנות להיצמד לולנסיה במקום השלישי.

חגיגת השערים החלה כבר התשיעית, כאשר איבן ראקיטיץ' קבע 0:1. אלברו נגרדו הכפיל את התוצאה חמש דקות מאוחר יותר, והקבוצה של גרגוריו מנזאנו נראתה פשוט מצוין במחצית הראשונה. קרלוס מארצ'נה צימק ל-2:1 בדקה ה-56, אלא שרומאריק המצוין ניצל בישול של נגרדו כדי לקבוע 1:3. ויאריאל לא אמרה נואש וג'וזפה רוסי כבש את שערו ה-16 העונה וצימק ל-3:2 בדקה ה-73, אלא שיותר מזה הצהובים לא השיגו הערב.

אתלטיקו מדריד המשיכה להפעיל לחץ על בילבאו שנמצאת במקום החמישי, כשהשיגה הערב ניצחון ביתי מרשים, 1:4 על לבאנטה. סרחיו אגוארו מצא את אליאס בדקה ה-19 כדי להעלות את המארחים ליתרון, אבל פנדל מוצלח של קאייסדו בדקה ה-39 הוריד את הקבוצות צמודות במחצית. אגוארו חזר לחגוג במחצית השניה כשכבש פעמיים: פעם אחת בדקה ה-50, ושוב כשניצל פנדל משלו בדקה ה-70, ושער עצמי של שוער לבאנטה, מונואה בדקה ה-84 חתם את תוצאת המשחק.

גם מאיורקה של דודו אוואט ממשיכה לחלום על כרטיס לליגה האירופית, כאשר גברה על חטאפה 0:2, קטעה רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלתה למקום העשירי. נונס (25) ואקיאירו ינאגה (67) הבקיעו למנצחת.

ניצחון לא פחות חשוב השיגה הרקולס, שגברה במגרשה הביתי 0:1 על דפורטיבו לה קורוניה. טיאגו גומז הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-60, עזר לקבוצתו להיצמד לסראגוסה שמעל הקו האדום עם 33 נקודות, וצימק את הפער מלה קורוניה (שהתחילה את המחזור במקום ה-13) לשתי נקודות בלבד.

ואם בתחתית עסקינן, מלאגה קיפצה מעל הקו האדום כאשר גברה על ראסינג סנטאנדר 1:2 באל סרדינרו. האנדלוסים כבשו פעמיים תוך שלוש דקות - מרגליהם של ז'וליו בפטיסטה (32) וסבסבטיאן פרננדז (35) - בעוד מרכוס רוזנברג רק הצליח לצמק לסנטאנדר. הקבוצה של מנואל פלגריני רושמת ניצחון חוץ יקר מפז, עולה מהמקום ה-18 למקום ה-16, וגוררת גם את יריבתה הערב עמוק אל תוך התחתית הלוהטת.

ספורטינג חיחון ראתה את החלק התחתון של הטבלה מתחיל לבעור מתחתיה, וניצחה את אספניול 0:1 משער של נאצ'ו נובו בדקה ה-71. בכך פותחת חיחון פער של שמונה נקודות מהקו האדום, והיא בדרכה לעונה נוספת בליגה העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully