וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל גבר על דויד פרר בגמר טורניר ברצלונה

השור ממאריוקה לא ויתר לבן ארצו, ממש כמו במונטה קרלו, ועם 2:6, 4:6 הניף את התואר פעם שישית בשבע השנים האחרונות

אם מישהו חיפש הוכחה נוספת לכושר הנהדר בו מצוי רפאל נדאל, הוא רק היה צריך להביט הערב (ראשון) אל גמר טורניר ברצלונה, אותו הניף הטופרדו הספרדיי בפעם השישית בקריירה - הפעם בעזרת ניצחון מרשים 2:6, 4:6 על דויד פרר בשחזור של גמר 2010. המדורג ראשון בעולם שהפסיד 15 משחקונים לא התחשב במומנטום המצוין בו מצוי בן ארצו, גבר עליו בפעם העשירית ברציפות על משטח חימר, וחגג כמו שצריך בגמר ה-ATP ה-60 שלו בקריירה (!).

נדאל ניצל שלוש מארבע אפשרויות השבירה שלו במערכה הראשונה וניצח אותה בלי בעיות מיוחדות 2:6. לאחר מכן, בסט השני, הציג המדורג שישי בעולם טניס פשוט פנטסטי, עלה ל-2:4 ונראה היה שהוא בדרכו לכפות מערכה שלישית ומכרעת. אלא שאז העביר השור ממאיורקה הילוך, הציג יכולת יוצאת מהכלל ושייט לזכיה שישית בטורניר בשבע השנים האחרונות.

כזכור, נדאל גבר על פרר בגמר טורניר מונטה קרלו בשבוע שעבר, וברור לגמרי שהמדורג הבכיר בעולם מאותת על כך שהוא מתכוון להגיע חד ומאיים מתמיד לקראת הרולאן גארוס ההולך וקרב.

"אני מאוד, מאוד שמח על הניצחון וצר לי על דויד, שחווה עונה פנטסטית והוא בהחלט ראוי לתואר", אמר נדאל בסיום. "היה לו מזל רע, לשחק נגדי בשלושה גמרים, אבל זהו התואר השישי שלי כאן וזה אושר גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully