וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גרגס הדהימה את קרוליין ווזניאקי בגמר שטוטגרט

הגרמניה בת ה-22 סגרה שבוע חלומי עם 6:7, 3:6 מרשים על המדורגת ראשונה בעולם, ותעלה לראשונה בחייה לטופ 30

את השבוע החלומי שעבר עליה והגיע הערב (ראשון) לשיאו, יוליה גרגס בוודאי לא תשכח בקרוב. הטניסאית הגרמניה בת ה-22 נכנסה לטורניר שטוטגרט (סך פרסים: 721 אלף דולר) מהמקום ה-32 בעולם, והיא תצא ממנו ככל הנראה מדורגת 27 בדירוג הטניס הרשמי שיתפרסם מחר, אך חשוב מכך, עם הישג גדול: זכיה בתואר WTA שני בקריירה, ועוד מול המדורגת מספר 1 בעולם. לאחר שהפתיעה את סמנתה סטוסור בחצי הגמר הדהימה הערב גרגס החביבה את קרוליין ווזניאקי 6:7, 3:6 בתום שעה ו-39 דקות של משחק, והראתה קמצוץ מהכישרון הגדול שבה.

במערכה הראשונה שמרו שתי השחקניות על הגשותיהן, ונקודת שבירה אחת בלבד נרשמה. ווזניאקי לא הצליחה לנצל אותה, ובשובר השוויון הראתה גרגס עליונות אל מול הקהל הנלהב, וניצחה 6:7. למרות חצי הגמר המעייף מול סטוסור המשיכה המדורגת 32 בעולם להלהיב גם בסט השני, ניצלה את אפשרות השבירה היחידה שלה במשחק מוקדם, ורכבה עליה כל הדרך ל-3:6 גדול, ניצחון ראשון בקריירה על ווזניאקי, וכניסה ראשונה לטופ 30 העולמי. שיהיה במזל.

"אני לא ממש יודעת איך עשיתי את זה", הודתה גרגס המאושרת, שהפכה לגרמניה הראשונה שזוכה בטורניר מאז 1994. "כמשחקים נגד קרוליין אתה כל הזמן מרגיש כאילו צריך לטפס על הר, ועשיתי את זה".

ווזניאקי החמיאה ליריבתה והוסיפה: "יוליה שיחקה טוב מאוד, אגרסיבי מאוד, והכדורים שלה נכנסו. ניסיתי הכל, אבל זה לא עבד. אני מקווה שנוכל לשחק הרבה פעמים אחת מול השניה בעתיד".

הטניסאית הגרמניה יוליה גרגס. רויטרס
אה, כן, מעבר לתואר ולכסף, גרגס גם לקחה הביתה פורשה נחמדה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully