וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר חתם כמאמן מונטגרנארו האיטלקית

24.4.2011 / 17:04

קבוצת התחתית שהפסידה 10 מ-11 משחקיה האחרונים, פיטרה את מאמנה סטפנו פילסטריני וצירפה את המאמן הישראלי

שרון דרוקר ימונה בשעות הקרובות למאמנה של מונטגרנארו האיטלקית. הבוקר (ראשון) הודיעה הקבוצה רשמית על פיטוריו של המאמן סטפנו פילסטריני אחרי הפסד 10 מ-11 משחקים. על פי "קוריירה דלו ספורט", עוד היום אמורה לצאת הודעה רשמית על מינויו של דרוקר כמחליפו.

לוואלה! ספורט נודע כי ראשי הקבוצה האיטלקית פנו לדרוקר עוד בשבוע שעבר ובין הצדדים התנהלו שיחות עוד לפני פיטורי המאמן פילסטריני. הקבוצה האיטלקית ודרוקר הגיעו להבנות על חוזה מעבר לעונה הנוכחית, והחתימה בין הצדדים צפויה בקרוב.

כזכור, דרוקר היה אמור לאמן באיטליה את פורטיטודו בולוניה לפני שלוש שנים, אך חוזהו בוטל והוא נכנס למאבק משפטי מול המועדון. המאמן בן ה-43, החל את קריירת האימון שלו במכבי רעננה בעונת 1999/2000 ובישראל עבר גם בהפועל גליל עליון ובהפועל ירושלים, עמה זכה בגביע יול"ב בשנת 2004. בשנת 2005/6 זכה עם אוראל גרייט הרוסית בגביע האתגר וחתם בתחילת עונת 2006/7 בפניוניוס היוונית. אחרי שבוע קנתה ריטאס וילנה את חוזהו, ואחרי שלושה חודשים פוטר ממנה. לאחר שבועיים ללא קבוצה חתם באוסטנד, וזכה עמה בגביע ובאליפות המקומית. בעונה שעברה שימש כעוזרו של פיני גרשון במכבי תל אביב ואת העונה פתח באריס סלוניקי לפני שפוטר מתפקידו בחודש פברואר.

מונטגרנארו נוסדה ב-1955 ובילתה את מרבית שנותיה בליגות הנמוכות. רק בשנת 2001 העפיל המועדון לליגה השניה, ומאז שנת 2006 נמצאת הקבוצה בליגה העליונה, שם היא משחקת אל מול אולם המכיל 3,800 מקומות. אחרי 27 מחזורים בליגה האיטלקית העונה מדורגת מונטגרנארו במקום ה-13 מתוך 16, עם מאזן של 10 נצחונות ו-17 הפסדים. כוכביה של הקבוצה הם האמריקאים שרוד פורד ואלן ריי, שחקן הפנים דיאן איבנוב והאיטלקים דניאלה קבאליירו ושחקן הנבחרת אנטוניו מאיזטרנזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully