וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנקן: "אנחנו לא מתמודדים עם הקשיים טוב כמו בעבר"

בסן אנטוניו התקשו להסביר את ההפסד השני מול ממפיס. פופוביץ': "הייתי צריך לקחת פסק זמן במהלך האחרון"

סן אנטוניו נקלעה הלילה (בין שבת לראשון) לפיגור מפתיע של 2:1 בסדרה מול ממפיס, אחרי שהגריזליס ניצחו 88:91 במשחקם הביתי הראשון. שלשה גדולה של זאק רנדולף 41 שניות לסיום קירבה את הדובים לניצחון הסנסציוני, ובהתקפה האחרונה הסתבך מאנו ג'ינובילי ולא הצליח לשחרר זריקה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה.

"המהלך האחרון היה באשמתי", הודה גרג פופוביץ' אחרי המשחק. "לא רצתי מספיק מהר כדי לבקש פסק זמן. שיחקנו חזק במחצית השנייה אבל לא מספיק טוב כדי לנצח, ובמחצית הראשונה היינו אנמיים מאוד בזמן שממפיס קרעה את התחת".

טים דאנקן, שרשם 13 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חסימות, אמר: "ככה זה בפלייאוף, הם משחקים חזק עם הגנה טובה והרבה גבוהים טובים שסוחטים אותנו. אנחנו פשוט לא מתמודדים עם הקשיים הללו טוב כמו בעבר, ואנחנו צריכים להגיב למצב בצורה שונה".

גיבור היום היה רנדולף, שסיים עם 25 נקודות והתפנה בסיום להסביר מה עבר לו בראש כשזרק מחוץ לקשת את הזריקה המכריעה: "נשארו 5 שניות על שעון הזריקות כך שלא היה לי יותר מדי זמן לחשוב. שחררתי זריקה משוגעת, אבל זו עדיין זריקה שאני עובד עליה באימונים כל יום אז הרגשתי נוח כשזרקתי אותה".

שיין באטייה, שהיה חתום על האסיסט לרנדולף, הוסיף: "כל האוהדים באולם עצרו את הנשימה באותו הרגע כשזאק לקח את הזריקה הזאת, וזה היה אחד מאותם רגעים שבהם אתה אומר 'לא, לא, לא, לא... כן!' כשהכדור בסופו של דבר צולל פנימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully