וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "כולם אומרים שריאל פייבוריטית, אז גם אני"

ההצגה של הבלאנקוס הרשימה את מאמן ברצלונה לקראת הקלאסיקו ברביעי. קאקה: "הייתי צריך הזדמנות כזאת"

ריאל מדריד המשיכה אתמול (שבת) במומנטום מהניצחון המתוק על ברצלונה בגמר הגביע הספרדי ומחצה את ולנסיה 3:6. שלושער של גונזאלו היגואין וצמד של קאקה נתנו ללהקה של ז'וזה מוריניו ניצחון גדול במסטאייה ורוח גבית חשובה לקראת חצי הגמר הראשון בליגת האלופות מול בארסה ביום רביעי.

"הייתי צריך הזדמנות כזאת", אמר קאקה אחרי הניצחון. "זה היה משחק חשוב לביטחון העצמי שלי, ואני מקדיש את השערים שכבשתי לבתי החדשה שצריכה להיוולד היום או מחר. קבוצה שמסוגלת לנפק הצגה כזאת אחרי הגמר המתיש בגביע חייבת להיות קבוצה טובה".

היגואין, שהתקמבק גם הוא עם שלושער מרשים, אמר בסיום: "אני קצת עייף אבל מאוד מרוצה. העבודה הקשה וההמתנה לחזרה מהפציעה השתלמו לי בגדול, ועכשיו נצטרך לנוח כמה שנוכל עד יום רביעי אחרי שהוכחנו שאנחנו בכושר נהדר לקראת חצי גמר ליגת האלופות".

קצת אחרי הקונצרט של ריאל עלתה ברצלונה למשחק מול אוסאסונה והסתפקה ב-0:2 צנוע ששמר על פער שמונה הנקודות שלה מריאל בראשות הטבלה, חמישה מחזורים לסיום העונה. דויד וייה וליאונל מסי שקם מהספסל כבשו לאלופה, שתנסה לנקום בבלאנקוס בסנטיאגו ברנבאו בליגת האלופות.

"עשינו צעד גדול לעבר האליפות", אמר פפ גווארדיולה אחרי המשחק. "אנחנו יודעים שריאל לא מתכוונת לשמוט עוד נקודות, אז נצטרך לנצח לפחות שני משחקים ולא להפסיד בשאר כדי להיות אלופים. השחקנים הגיבו היטב למשחק קשה מול קבוצה עם מאמן מצוין ואני מרוצה מהיכולת שלהם".

לקראת הקלאסיקו הבא אמר המאמן: "אנחנו לא במצב האידיאלי לשחק בברנבאו השבוע אבל מבחינה מנטלית אנחנו בסדר. אנחנו כבר לא יכולים לחכות למשחק הזה, ואנחנו מודעים לכך שריאל תהיה הפייבוריטית בזכות הכושר שלה בשבועות האחרונים אבל ננסה לשנות את זה. כולם אומרים שהם עדיפים עכשיו אז לנו נשאר רק לקבל את האתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully