וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה אחרונה

ארסנל, שניצחה רק פעם אחת בשבעת המשחקים האחרונים, חייבת שלוש נקודות בבולטון כדי לשמור על סיכוי קטן לאליפות. האם התותחנים יצליחו לא לבעוט בדלי?

המחזור ה-34 בפרמיירליג נמשך וארסנל יוצאת לבולטון במשחק של להיות או לחדול עבורה. אם התותחנים לא יחזרו מצפון אנגליה עם שלוש נקודות, הם יאבדו את הסיכוי הקלוש לאליפות וגם יראו את צ'לסי פותחת פער במקום השני. אנחנו עוזרים לכם להתכונן למשחק עם שלל נתונים שחייבים לדעת לפני ההימור. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 19-21: בולטון - ארסנל

* סטטיסטיקה כללית:

ארסנל ניצחה רק פעם אחת בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה (חמש תוצאות תיקו) וניצחון החוץ האחרון שלה הושג אי שם ב-15 בינואר (0:3 על ווסטהאם). בולטון מגיעה למשחק מהמקום השמיני כאשר היא משוחררת לחצים. הטרוטרס עם מאזן של ארבעה ניצחונות בית רצופים מהאז התבוסה 4:0 לצ'לסי ב-24 בינואר.

* ראש בראש:

שימו לב לנתון הבא: ארסנל ניצחה בכל שמונת המפגשים הישירים האחרונים בין הקבוצות בליגה, ובחמישה מהמשחקים עשתה זאת בהפרש של למעלה משער אחד. הניצחון האחרון של בולטון על ארסנל היה בנובמבר 2006, בתוצאה 1:3.

* כמות שערים:

ארסנל היא קבוצה שבמשחקיה נופלים הרבה שערים. בשלושת משחקי החוץ האחרונים של התותחנים הובקעו יחד 14 שערים. גם בולטון משחקת פתוח ובשישה משבעת המשחקים האחרונים שלה בליגה נכבשו שני שערים או יותר.

* ההימורים שלנו:

בולטון - ארסנל 2, היחס: 1.60
בולטון (1+) - ארסנל 2, היחס: 2.75
אנדר/אובר שערים (2-3) 2, היחס: 2.30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully