וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגסי: "אולי לשחקני הבית יש יותר לב מלאחרים"

הקשר שהצטיין מול קרית שמונה הדגיש את החשיבות של הצערת הסגל: "אנחנו מוכיחים לאיוניר שהאשראי שאנחנו מקבלים מוצדק"

כמות החיוכים שנראתה אצל אנשי מכבי תל אביב אמש (שבת) בסיום משחק הנצחון 1:3 על עירוני קרית שמונה, המחישה כמה לחץ השתחרר בקבוצה. זה לא היה משחק גדול אבל הקבוצה של מוטי איוניר נראתה שונה מהרגיל בתקופה האחרונה. לפחות על פי המשחק אתמול נראה שיצר הנקמה של השחקנים על התבוסה הקודמת בקרית שמונה היה גדול מאוד.

הצהובים טעמו את טעם הנצחון לראשונה מזה שישה משחקים ויצרו לעצמם מקדמה קטנה בקרב על המקום השלישי והכרטיס לאירופה בסיום העונה. גם הבעלים מיטש גולדהאר שצפה במשחק מביתו שבקנדה, שמח מאוד על התוצאה ובעיקר על הדרך בה הושג הנצחון. בסיום המשחק הודיעו ראשי הקבוצה לשחקנים כי הם מקבלים יומיים חופשיים, כך שאת החג יוכלו לעשות בשקט ובשמחה עם המשפחות.

המאמן מוטי איוניר נאלץ לעשות שינוי כפוי בהרכב הפותח כשעה לפני פתיחת המשחק, לאחר שהתברר שקלמי סבן שתוכנן לפתוח כבלם, הגיע לבלומפילד עם חום גבוה ולא יכול היה לשחק בסופו של דבר. מי שהוקפץ להרכב היה הקשר הצעיר משה לוגסי, שחקנה של קבוצת הנוער, ששיחק עם המון בטחון במרכז המגרש, חילץ כדורים ללא הפסקה והיה השחקן המצטיין אמש בשורות הצהובים, בצוותא עם אלירן עטר שכבש צמד וסיפק את המנה השבועית הקבועה שלו. "הכל משמיים, לפעמים קורים דברים לא צפויים שאין לנו שליטה עליהם ומדהים איך שבסופו של דבר הדברים הסתדרו בינגו על המגרש", אמר גורם בקבוצה בהתייחסו להכנסתו של לוגסי להרכב. גם ריף פרץ, דור מלול ויואב זיו קיבלו מחמאות על משחקם.

"לא רק אני הייתי על המגרש, כולם עבדו קשה", אמר לוגסי. "ידענו איך לחזור למשחק אחרי השוויון ודיברנו על זה כל השבוע. בכלל לא הייתי אמור לפתוח, זה משהו שהוחלט בשנייה האחרונה וזו היתה התוצאה. הרגשנו הקלה גדולה, המון אוויר לנשימה, סוף סוף עמדנו ביעדים שלנו ובעזרת השם זה יהיה ככה עד סוף העונה". הקשר התייחס לעובדה שבהרכב הקבוצה משחקים לאחרונה הרבה שחקני בית צעירים ואמר: "אולי לשחקני הבית יש יותר לב משחקנים אחרים, שעדיין לא יודעים מה זה מכבי תל אביב או לא יודעים מה זה פלייאוף עליון. בשבילנו הצעירים זה חלום להיות בבוגרים של מכבי תל אביב. תמיד ידעתי שמכבי זה מקום ראשון ותמיד אליפות. ככה אנחנו מדברים אחד עם השני וזה מה שיוצא על המגרש. זה מקל עלינו שעלינו קבוצה של צעירים יחד לבוגרים, וזה הכל בזכות מוטי איוניר, חנן אזולאי וקובי אלפסי. הם נותנים לנו את האשראי ואנחנו מוכיחים להם שהוא מוצדק. מוטי הוא מאמן שתמיד מדבר איתנו, מעודד אותנו, מסביר לנו ומכוון אותנו על המגרש".

שחקן נוסף שעבר בהצלחה את טבילת האש שלו במדי הקבוצה הבוגרת הוא השוער הצעיר ברק לוי, שפתח בהרכב והציג משחק שקט ומלא בטחון. בסיום המשחק קיבל לוי מחמאות רבות וחיבוקים מכל אנשי הצוות המקצועי ומראשי המועדון שהמתינו לו בכניסה לחדר ההלבשה. בזכור, בקבוצה מתכוונים ללוי הצעיר את אפודת השוער גם במשחקים הקרובים וזאת במטרה להכשירו לקראת העונה הבאה ולתת לו לצבור כמה שיותר נסיון במשחקים שעוד נותרו עד לסיום העונה.

ביום שלישי תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה במחזור הבא. הבלם אבי סטרול והקשר ג'יבריל סידיבה שסובלים מפציעות ולא נכללו אמש בסגל, יעברו טיפולים ובמועדון ינסו להכשירם לקראת הדרבי נגד הזהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully