וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "השחקן המצטיין היה פטר צ'ך"

מנג'ר ווסטהאם מעודד אחרי ההפסד 3:0 לצ'לסי: "היו לנו יותר הזדמנויות מאשר להם. שיחקנו מצוין ונמשיך להילחם עד הסוף"

ווסטהאם ואברהם גרנט ספגו הערב (שבת) הפסד רביעי ברציפות. הפעם 3:0 לצ'לסי בסטמפורד ברידג', לאחר שערים של פרנק למפארד, פרננדו טורס ופלורן מאלודה, והבלוז עלו למקום השני עם 67 נקודות, שש פחות משל המוליכה מנצ'סטר יונייטד. מנגד, הפטישים ממשיכים לשקוע והם עדיין במקום האחרון עם 32 נקודות, שתיים מתחת לקו האדום.

למרות המצב הקשה, אברהם גרנט ממשיך להיות אופטימי במיוחד: "זו הייתה הופעה טובה שלנו. השחקן המצטיין היום היה פטר צ'ך, שהציל כמה הזדמנויות מצוינות. החמצנו מצבים מצוינים במצב של 0:0 ואחר כך ב-1:0. מצבים טובים שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להחמיץ כאן בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי. שיחקנו מצוין, אבל בסופו של דבר הפסדנו".

על ההחמצה של רובי קין, שהייתה במצב של 1:0, אמר גרנט: "אם היו שואלים אותי מי אני רוצה שיגיע להזדמנות כזו הוא רובי קין, אבל כמובן שכשאתה במצב כמו שלנו בתחתית, אז פתאום קשה יותר לכבוש". גרנט המשיך להפליג בשבחי קבוצתו: "כשאתה מפסיד 3:0 נראה שהובסת, אבל לנו היו הזדמנויות טובות יותר מאשר לצ'לסי. הגענו לכאן ללא כמה שחקנים פצועים וגם מארק נובל נפצע במהלך המשחק, אבל המשכנו לשחק את הכדורגל שלנו. היו לנו מצבים טובים יותר מאשר לצ'לסי".

על משטח הדשא בסטמפורד ברידג', שהיה מוצף בשל הגשם שירד, הוסיף הישראלי: "המצב של המגרש עזר לטורס להבקיע את השער הראשון שלו. אני רואה הרבה נקודות חיוביות מהמשחק. שיחקנו ללא שחקן העונה (סקוט פארקר) וללא מספר שחקנים נוספים ונראינו טוב. יש הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק. ראיתם היום שהקבוצה הגיעה לסטמפורד ברידג' ונלחמה. אני חושב שיש לנו הרבה איכויות. אבל אנחנו נמשיך להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully