וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס עלתה ל-1:2 על סן אנטוניו, פורטלנד השוותה ל-2:2

הגריזליס רשמו סנסציה נוספת עם 88:91 ביתי. הבלייזרס גברו על המאבס 82:84. אינדיאנה צימקה ל-1:3 מול שיקגו עם 84:89

הסדרה המפתיעה של הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA בין ממפיס לסן אנטוניו ניפקה הלילה (בין שבת לראשון) סנסציה נוספת, כשהגריזליס עלו ליתרון 1:2 עם ניצחון ביתי 88:91. שלשה גדולה של זאק רנדולף סיבכה את הראשונה במערב והעלתה מחדש את הספקות בנוגע ליכולתה ללכת עד הסוף, ובראש ובראשונה לצלוח את הסדרה מול הדובים הרעבים. בסדרה בין פורטלנד לדאלאס נשמר רצף הניצחונות הביתיים כשהבלייזרס ניצחו 82:84 אחרי שמחקו פיגור של 23 נקודות במחצית השנייה ואיזנו ל-2:2. אוקלהומה סיטי המשיכה לחבוט בדנבר גם בקולורדו עם עוד ניצחון דרמטי, הפעם 94:97 שהעלה אותה ל-0:3 בסדרה.

מוקדם יותר קיוותה שיקגו לגמור את העבודה מול אינדיאנה, אבל הפייסרס סירבו להרכין ראש, ניצחו בקושי רב 84:89 וצימקו ל-3:1 בסדרה. סוויפ, אמרו לעצמם באינדיאנפוליס, לא יהיה פה, למרות שהידיים של המארחת רעדו בדקות הסיום. הפייסרס הציגו הגנה טובה, נהנו מיכולת גרועה של הבולס מחוץ לקשת והחליטו לקחת את דרק רוז כפרויקט. רוז נפצע בשלהי הרבע הראשון וחזר לפרקט לאחר טיפול, ובנוסף לזה קיבל טיפול מהגארדים של אינדיאנה שלא הקלו עליו את החיים. רוז, שירד צולע מהפרקט, סיים עם 15 נקודות ב-6 מ-22 מהשדה, כשהוא 1 מ-9 מהשלוש. עתה עוברת הסדרה למשחק חמישי בשיקגו.

אינדיאנה - שיקגו 84:89 (1:3 לבולס בסדרה)

דני גריינג'ר וטיילר הנסברו העניקו לאינדיאנה יתרון קטן בדקות הפתיחה, קרלוס בוזר דאג להשוות אבל ריצת 0:7 מקומית החזירה את היתרון לפייסרס. דרק רוז נפגע והורד לטיפול קצר דקה לתום הרבע הראשון, בסופו הוליכו הפייסרס 19:23. שלשה של מייק דאנליבי העלתה את אינדיאנה ליתרון 8, אבל דרק רוז דאג ששיקגו תישאר קרובה. אבל אז הגיעו דקות גדולות של גריינג'ר, דארן קוליסון ופול ג'ורג' ואינדיאנה עלתה ליתרון 31:47, ההפרש הגדול ביותר בו הוליכה אחת הקבוצות בסדרה הזאת. סל של גריינג'ר עם הבאזר קבע את תוצאת המחצית, 33:49 לפייסרס.

ג'ואקים נואה היה האיש של הבולס בתחילת הרבע השני, כשבצד השני היה זה רוי היברט עם 4 נקודות רצופות. המשחק קיבל קצב מצוין, לואל דנג ייצר נקודות לאורחים, קורט תומאס נתן דקות טובות ושיקגו קיזזה את ההפרש למרות שרוז לא היה פקטור בהתקפה. אבל מייק דאנליבי ואיי.ג'יי פרייס התעוררו בזמן ונקודות שלהם סייעו לפייסרס להוביל 56:67 בתום הרבע השלישי.

רוז המשיך להציג יכולת לא טובה בהתקפה, גריינג'ר המשיך לקלוע ואינדיאנה שמרה על הפרש דו ספרתי. דקה וחצי לסיום דנג, בסל ועבירה, צימק למינוס 7 וכשדרק רוז חטף היה נראה שהבולס בדרך לדרמה, אבל רוז איבד. אינדיאנה התקשתה לעמוד בלחץ , איבדה ורוז צימק למינוס 3 כשעל השעון 18 שניות. דאנליבי קלע 1 מ-2 מהקו, שיקגו הוציאה כדור ואינדיאנה שוב ביצעה טעות כשאפשרה לנואה סל ועבירה. 15.3 שניות לסיום הפייסרס הוליכו 84:85. גריינג'ר קלע פעמיים מהקו והעלה את אינדיאנה ליתרון 3. בוזר החטיא שלשה חופשית, ואינדיאנה ניצחה לבסוף 84:89.

דני גריינג'ר הוליך את אינדיאנה עם 24 נקודות ו-10 ריבאונדים, רוי היברט קלע 16 והוריד 10 כדורים חוזרים, איי.ג'יי פרייס קלע 10 מהספסל ופול ג'ורג' סיים עם 9. הפייסרס קלעו ב-39.2 אחוז מהשדה, ורק 64.7 אחוז מהעונשין. ג'ואקים נואה הצטיין בשיקגו עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים, לואל דנג סיים עם 16, קרלוס בוזר תרם 15 ו-13 כדורים חוזרים ורוז סיים עם 15 ב-6 מ-22 מהשדה. רוז מסר 10 אסיסטים וחטף 4 כדורים, אבל היה חלש מחוץ לקשת עם 1 מ-9.

ממפיס - סן אנטוניו 88:91 (1:2 לגריזליס בסדרה)

אם חשבתם שממפיס תסתפק בניצחון המדהים במשחק הראשון ושחזרתו של מאנו ג'ינובילי תחזיר את היתרון בסדרה לסן אנטוניו, שחקניו של ליונל הולינס הוכיחו שהם יותר מתופעה חולפת. הגריזליס, שלא ניצחו מעולם משחק פלייאוף עד השבוע שעבר, הוליכו לכל אורך הדרך מול הקבוצה עם המאזן הטוב במערב, וכבר ברחו ליתרון 15 נקודות לפני שג'ינובילי הוביל קאמבק של הספרס שאיזנו ל-80:80.

המקומיים סירבו לוותר למרות פערי הניסיון העצומים בין הקבוצות, ובמצב של 86:88 לזכותם הגיע הרגע המכריע של המשחק, כשזאק רנדולף קבר שלשת קלאץ' ענקית 41 שניות לסיום שהותירה את הספרס חסרי אונים. ג'ינובילי עוד צימק את הפיגור לשלוש נקודות בשתי קליעות עונשין מדויקות, אבל האורחים, שקלעו באחוז עלוב של 2 מ-15 מחוץ לקשת, אפילו לא הצליחו לשחרר זריקה בהתקפה האחרונה והשאירו את גרג פופוביץ' עצבני מתמיד.

רנדולף סיים עם 25 נקודות למנצחים באחוזים רעים (8 מ-21 מהשדה), מארק גאסול שוב היה יעיל ביותר עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, מייק קונלי ניהל את ההצגה עם 14 נקודות ו-8 אסיסטים ואו ג'יי מאיו תרם 10 מהספסל. את סן אנטוניו הוליך ג'ינובילי עם 23 נקודות (12 מ-14 מהקו), טוני פארקר הסתפק ב-16 נקודות והוסיף גם 6 איבודים, טים דאנקן רשם 13 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חסימות שלא הספיקו.

המשחק הרביעי בסדרה ייערך בלילה שבין שני לשלישי בממפיס, ובנוסף לכל הצרות סן אנטוניו תצטרך כנראה להסתדר ללא אנטוניו מקדייס, שירד לחדר ההלבשה עם מתיחה בצוואר במהלך הרבע הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פורטלנד - דאלאס 82:84 (2:2 בסדרה)

העונה המתסכלת של ברנדון רוי הגיעה לשיא חדש במהלך הפלייאוף, כשהגארד המוכשר זכה לשמונה דקות משחק בלבד במשחק הראשון בסדרה מול דאלאס וביקר את נייט מקמילן על חוסר האמון שהוא מפגין בו. אז הלילה מאמן הבלייזרס הלך עד הסוף עם הכוכב המתקמבק שלו, ורוי החזיר לו בגדול עם 24 נקודות, 18 מהן ברבע האחרון בו איזן במו ידיו את הסדרה ושלח אותה בחזרה לטקסס במצב של 2:2.

המאבריקס שבעי האכזבות עלו לפרקט עם אגרסיביות מחודשת אחרי ההפסד הכואב במשחק השלישי, ואחרי מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה ב-35:37 לאורחים הגיעה התפוצצות מוחלטת של דירק נוביצקי וחבריו שברחו ל-44:67 ברבע השלישי. ההצגה של רוי התחילה כאמור ברבע הרביעי, בסיומו הפכה פורטלנד לקבוצה השלישית בלבד בהיסטוריה שמוחקת פיגור של 18 נקודות ומעלה בפלייאוף.

רוי היה גם זה שנתן למקומיים יתרון 82:84 בדקת הסיום, לפני שג'ייסון קיד וג'ייסון טרי החטיאו שלשות שהיו יכולות להחזיר למאבס את היתרון. למרכוס אולדריג' סיים לרוי עם 18 נקודות ואנדרה מילר הוסיף 14. נוביצקי שוב נותר בודד במערכה בדאלאס עם 20 נקודות, טרי וקיד תרמו 13 ו-12 בהתאמה.

דנבר - אוקלהומה סיטי 97:94 (0:3 לת'אנדר)

אחרי ששמטו ניצחון מפתיע במשחק הראשון בגלל טעות שיפוט והתפרקו לחלוטין במשחק השני, הנאגטס בנו על הקהל הביתי והאוויר הדליל בדנבר כדי לחזור לסדרה, אבל לקווין דוראנט היו תכניות אחרות. למרות יום קליעות לא מרשים שלו ושל הצוות המסייע שלו, מלך הסלים של הליגה הצעיד את הת'אנדר ליתרון מבטיח בסדרה וחיזק את הטענה שאוקלהומה סיטי היא אולי הקבוצה הכי מרשימה בפלייאוף עד כה.

דנבר פתחה חזק בזכות יכולת משופרת של ג'יי אר סמית, אבל האורחים השתלטו על המשחק ברבע השני וירדו להפסקה ביתרון 49:56. במחצית השנייה התקרבו הנאגטס כמה פעמים רק כדי לראות את התכולים בורחים פעם נוספת. בשניות הסיום ניסה סמית להשלים קאמבק נוסף עם שלשה על הבאזר, אבל התייצבות של ג'יימס הארדן מנעה ממנו לשחרר זריקה נוחה, והטענות של אנשי דנבר לעבירה נדחו על ידי השופטים.

דוראנט סיים עם 26 נקודות ב-7 מ-22 מהשדה, וראסל ווסטברוק הצטרף עם 23 נקודות ב-6 מ-15 והוסיף 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. סרג' איבקה היה נהדר עם שיא קריירה של 22 נקודות ו-16 ריבאונדים. סמית, קניון מרטין וננה קלעו 15 כל אחד לנאגטס, ארון אפללו המתאושש מפציעה הוסיף 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully