וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אבירם ברוכיאן התנהג בצורה לא נכונה"

מאמן בית"ר ירושלים ביקר את הקפטן, שהגיב לקללות מהקהל ב-1:5 על הפועל ר"ג: "זה בא מתסכול". הוכנבוים: "ירדנו ליגה היום"

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שלישי ברציפות, הגדול מכולם וגם החשוב מכולם, הן מבחינת המומנטום והן מבחינת העובדה שהוא שווה שלוש נקודות לא מקוזזות. הקבוצה של רוני לוי הביסה 1:5 את הפועל רמת גן האחרונה, במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל והראשון בפלייאוף התחתון. למרות כל החגיגה, בבית"ר ודאי לא שבעו נחת מהקללות שספג הקפטן אבירם ברוכיאן מקהל הבית"רי ובטח מהעובדה שהשיב להם בתנועות.

מאמן בית"ר רוני לוי אמר בסיום: "תחושה נהדרת. תמיד זו הרגשה טובה לנצח בהפרש גדול. אנחנו נמצאים בכושר טוב כבר תקופה ארוכה. הייתי מעדיף לנצח ולא משנה כמה. התחלנו את הפלייאוף בהפרש משמעותי מהמקום ממנו יורדים ליגה. ולכן הניצחון היום היה חשוב. אני חושב שזה מראה על דרך מסוימת. הקבוצה נמצאת בתקופה טובה מאוד".

על ההתנהגות של ברוכיאן אמר לוי: "הוא התנהג בצורה לא נכונה. אבל בית"ר עברה שנה קשה מאוד, גם כמועדון וגם השחקנים באופן אישי. הרבה חיצים הופנו לברוכיאן וההתנהגות שלו באה מתסכול, כעס ומועקה. זה קורה ואני מאמין שנפתור את זה בתוך המועדון. אנחנו בני אדם והכל יכול לקרות. מי ששיחק כדורגל יכול להבין את זה.

על העתיד של בית"ר ירושלים הוסיף המאמן: "אני חושב שלבית"ר יש הרבה שחקנים צעירים וטובים, שיהיו השלד בעונה הבאה. הרבה מאוד שחקני בית והם יהיו הבסיס. אנחנו עוד לא יודעים מה יהיה התקציב. אנחנו מחכים לתשובות ולראות מה קורה".

מגן בית"ר אבי ריקן הוסיף: "כשהדברים הולכים אז גם אני וגם הקבוצה נהנים. לא פתחנו טוב, אבל התאוששנו ועשינו את זה בצורה משכנעת. אנחנו לא צריכים להתייחס למה שקרה עם אבירם ברוכיאן. הוא הקפטן ומהשחקנים הכי טובים בקבוצה. האוהדים ואנחנו אוהבים אותו ומה שהכי חשוב זאת הצלחת הקבוצה".

רמת גן מוכנה ללאומית

בינתיים ברמת גן משלימים עם המציאות, ומאמן המפסידה ירון הוכנבוים הודה: "הפועל רמת גן ירדה ליגה היום. במחצית הראשונה היינו דרוכים והובלנו, אבל היה מי שדאג להחזיר את בית"ר למשחק. גם בשבוע שעבר דחפו את הפועל תל אביב לניצחון, אבל יש פה חבורה של גברים שלא יתנו לאף אחד להתעלל בנו עד סוף העונה".

בתוך כך, ראשי הפועל רמת גן הגיעו לסיכום עם צמד הבולגרים, הבלם אלין טופוזאקוב והקשר דמיטאר טלקיסקי על שחרורם באופן מיידי מהקבוצה. המהלך התבשל כבר מספר שבועות ובשל העובדה שהשניים מחזיקים בחוזי פיקס גבוהים מאוד הגיעו ראשי הקבוצה לסיכום עמם, בתמורה לפיצוי כספי, כי ישוחררו באופן מיידי מהקבוצה שאיבדה כל סיכוי להישאר בליגת העל.

השניים החזיקו בחוזה גם לעונה הבאה אולם לאנשי רמת גן היה ברור שמדובר בחוזי עתק יחסית לקבוצה שמשחקת בלאומית. טלקיסקי וטופוזאקוב אף לא הגיעו עם הקבוצה למשחק הערב בטדי כאשר השחרור נעשה בתיאום עם המאמן ירון הוכנבוים שנתן את ברכת הדרך למהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully