וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד הביסה 1:4 את הפועל אשקלון

הקבוצה של מזרחי חזרה מפיגור בדרך לניצחון גדול, וככל הנראה לעונה נוספת בליגת העל. מקרייב (צמד), שריקי ואוחיון כבשו

רק לפני שבוע הצליחה הפועל אשקלון להביס 1:4 את מ.ס. אשדוד ולהשיג ניצחון שני בשלושה מחזורים. כמה השתנה מאז. אשדוד, שהחליפה מאז את המאמן ג'ון גרגורי ועוזרו איציק עובדיה ביוסי מזרחי, והביסה הערב (שבת) 1:4 את אשקלון, לאחר שזו הובילה כבר 0:1. הקבוצה הביתית עלתה באופן זמני למקום ה-12 בליגה ושני בפלייאוף התחתון, אשקלון תישאר מתחת לקו האדום עם 13 נקודות בלבד.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-22 כשאריק גאוו הכניס מסירת עומק לפילקוביץ', שבעט פנימה והכניע את מרצאינו בדרך ל-0:1. הקבוצה האורחת הייתה קרובה להגדיל את התוצאה בדקה ה-27 לאחר שגאוו מסר לעבאס, אך הוא נבלם על ידי מרציאנו. אשקלון המשיכה להיות עדיפה, אך זה רק 0:1 במחצית.

בדקה ה-58 הצליחה אשדוד להשוות לאחר כדור חופשי של נבו מזרחי חזר מהגנת אשקלון למשה אוחיון, שמסר לעידן שריקי והוא לא התבלבל מול אהורלו וכבש את ה-1:1. שמונה דקות חלפו ואשדוד השלימה את המהפך מנגיחה של מקרייב לאחר הגבהה של ורטה וזה 1:2 לאשדוד. בדקה ה-78 המשיכה החגיגה כשמקרייב קיבל מסירת עומק ממשה אוחיון והכניע בקלות את אהורלו וזה 1:3. נגמר? ממש לא. בדקה ה-88 הגיע אוחיון ראשון לכדור שחזר מהגנת אשקלון ובעט חזק פנימה כדי לקבוע 1:4 גדול לאשדוד.

הרכב מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה (נבו מזרחי, 57), ניר ביטון, משה אוחיון, עידן סרור (עמנואל סארקי, 38), עידן שריקי (בן בוטבול, 78), דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק (סרג' איילי, 70), יניב אלול, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אמייה טגה, רביד גזל, מחמוד עבאס, שניר גואטה (אושרי גיטא, 78), איליה יברויאן (שי בירוק, 65), אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully