וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איווניר: "הרגשתי כאילו יש לי חבל על הצוואר"

23.4.2011 / 20:13

מכבי ת"א התאוששה ב-1:3 על קרית שמונה, מוטי איוניר מודה: "החבל מעט השתחרר, יש לי חלום". בן שמעון: "הפסדנו בצדק"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמנה של מכבי תל אביב, מוטי איוניר, לא הסתיר את תחושת הסיפוק והשמחה אחרי הניצחון של קבוצתו 1:3 על עירוני קרית שמונה, למרות שמדובר בניצחון שאולי הגיע מאוחר מדי, אחרי שאוהדי הקבוצה סבלו לא מעט במשך שבועות ארוכים.

איוניר הודה בסיום המשחק ש"עברנו תקופה קשה מאוד ואין יותר טבעי משמחה של אנשים שהלכו הביתה שבוע אחרי שבוע מתוסכלים. זה היה יכול להיגמר ביותר משלושה שערים, אנחנו לא מתביישים בזה שאנחנו שמחים. הכל היה תלוי ברצון של השחקנים, כשהם רוצים יותר ונלחמים יותר, אז מנצחים. כשאין מספיק רצון ומחמיצים הזדמנויות אז מפסידים והולכים הביתה מתוסכלים. היום, לשמחתי הרבה, השחקנים נתנו את כל מה שיש להם וניצלו את ההזדמנויות".

על הופעת הבכורה של השוער הצעיר ברק לוי אמר איוניר: "היום אנחנו לא מחליטים מה יהיה עד סיום העונה, אנחנו עוברים משחק אחרי משחק, ברק הוא שוער העתיד, הרבה שנים דיברו עליו כמי שילבש את מדי הקבוצה הבוגרת. לא הייתה לו הרבה עבודה, אבל הוא עשה את מה שעשה עם הרבה ביטחון ושקט".

על ההרגשה האישית שלו הוסיף איוניר: "כשאתה מתוסכל וכואב ושומע אנשים מקללים אותך עם טירוף בעיניים זה לא נעים, אבל תמיד המאמן הוא הכתובת, צריך לדעת לחיות עם זה. בבית לפעמים אתה אומר 'מה אני צריך את זה', אבל צריך לדעת להדוף את זה. יש לי מטרה וחלום לגבי המועדון ואני מקווה שזה יתגשם".

כובש השער הראשון של מכבי, גיז'רמו ישראלביץ', אמר: "היום ניצלנו יותר את המצבים אחרי הרבה זמן שלא ניצחנו. רצינו יותר מהם וזה הביא את הניצחון. אנחנו נעשה הכל כדי להגיע לאירופה. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל אנחנו שחקנים מקצועניים וידענו שרק אנחנו יכולים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

רן בן שמעון: "הפסדנו בצדק"

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון אמר בסיום המשחק: "שיחקנו חלש מאוד היום. הפסדנו בצדק. מה שמרגיז אותי הכי הרבה במשחק הזה זה שלא היה לנו אומץ, וזה משהו שלא אופייני לקבוצה הזאת. אנחנו ממשיכים הלאה, הפלייאוף עוד ארוך, גם הגביע עוד חי. כשאתה בא לשחק בבלומפילד מול הקהל הגדול של מכבי, צריך לדעת לשחק, צריך לדעת איפה לקחת סיכונים ושם לא היינו. עשינו קצת טעויות אישיות שנבעו גם מחוסר אומץ, חבל, נתקן את הדברים ונמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully