וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דודו ביטון כבש, שרלרואה ירדה

החלוץ השווה ב-2:2 עם אופן שחרץ את גורל קבוצתו. 20 דק' לארבייטמן ב-2:2 של גנט מול גנק ללא ברדה. 90 דק' לקינן

עם ארבעה ניצחונות רצופים ובידיעה ששלוש נקודות נוספות יחזירו אותה למקום השני בליגת המשנה, אירחה היום (שבת) קרדיף את המוליכה קווינס פארק ריינג'רס, הובילה פעמיים ובסופו של דבר סיימה רק ב-2:2 שהותיר אותה במקום השלישי המוליך לפלייאוף עם 76 נקודות, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. ק.פ.ר. ראשונה עם 84 נקודות ובמרחק ניצחון מהפרמיירליג, כשבמקום השני ניצבת נוריץ' עם 77. דקל קינן השלים כהרגלו 90 דקות במרכז ההגנה של הבלובירדז.

קרדיף פתחה מצוין את המשחק, כשכבר בדקה השישית ג'יי בותרויד חתן מימין וברגל שמאל בעט כדור אדיר לחיבורים הרחוקים. ק.פ.ר חזרה מהר מאוד למשחק, כשארבע דקות לאחר השער של קרדיף היה זה עאדל טא'אראבט, שחקן העונה בליגה השנייה, שהשווה עם שער יפה משלו כשסובב לחיבורים מצד שמאל. בדקה ה-14 קינן נפל ברחבה והאוהדים המקומיים דרשו פנדל, אך השופט לא שרק.

קרייג בלאמי עשה צדק עם שער בדקה ה-35 עבור המארחים אחרי טעות קשה של מתיו קונולי, וקינן קיבל עוד הזדמנות שלא נוצלה לפני השריקה למחצית. התשובה השנייה של המוליכה הגיעה בדקה ה-71, ושוב היה זה טא'אראבט הנפלא שכבש. המרוקני המוכשר קיבל כדור ארוך, ניער את קווין מקנוטון ובעט כדור שהכניע את סטיבן בייווטר עם השער ה-18 שלו העונה. 2:2 במשחק מצוין.

בלגיה: 20 דקות לארבייטמן, שרלרואה ירדה

גם הליגה הבלגית התקדמה הערב לקראת קו הסיום, וגנק הגדילה את יתרונה בראשות הטבלה לארבע נקודות עם 0:3 ביתי חלק על גנט. המוליכה הסתדרה גם ללא אליניב ברדה ושייטה לניצחון קל אחרי מחצית ראשונה מאופסת. דניאל דוצר פרץ את הסכר בדקה ה-55, וילה ווסן הלוהט הכפיל כעבור חמש דקות. קנדי נוואנגאנגה הניגרי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-69. שלומי ארבייטמן נכנס כמחליף בדקה ה-70 בגנט.

בתחתית איבדה שרלרואה את תקוותה האחרונה לשמור על סיכוי מתמטי לשרוד בפלייאוף נגד הירידה ונשרה סופית לליגה השנייה אחרי שסיימה ב-2:2 עם אופן במשחק הרביעי בסדרה בין השתיים. צמד של מרקו אוברדוביץ' בדקות 75 ו-82 נתן לאופן יתרון מבטיח, וגם אחרי ששרלרואה חזרה עם שני שערים בתוספת הזמן, של אברהם קודמור ודודו ביטון, שכזכור הצהיר לאחרונה שיעזוב אם הקבוצה תנשור לליגה השנייה, היא לא הצליחה למנוע מאופן לפתוח פער של שש נקודות בטבלה הפנימית ביניהן, כשלסדרה נותר עוד משחק אחד. ביטון ומתן אוחיון שיחקו 90 דקות כל אחד, תמיר כחלון פתח והוחלף בדקה ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully