וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל עלה לגמר טורניר ברצלונה

השור ממאיורקה טייל ל-3:6, 2:6 מול דודיג הקרואטי ויפגוש את דויד פרר, בגמר שני תוך שבוע, לאחר שהאחרון גבר על אלמגרו

החגיגה הספרדית על משטח החימר בברצלונה נמשכה היום (שבת), עם שני חצאי הגמר. רפאל נדאל עלה בקלות לגמר בבארסה עם 3:6, 2:6 על איבן דודיג הקרואטי, הנציג הלא ספרדי היחיד בין ארבעת האחרונים בטורניר שהפתיע אתמול את פליסיאנו לופז המקומי, ועוד קודם לכן הבטיח דויד פרר את מקומו בגמר. מה שמבטיח לנו למעשה את שחזור הגמר ממונטה קרלו, בו ניצח כמובן השור ממאיורקה אחרי קרב נפלא.

המדורג מספר אחת בעולם, שזכה בטורניר חמש פעמים ברציפות בין 2005-2009 ובשנה שעברה לא השתתף בשל פציעה, הצליח לנצח בלי מאמץ מיוחד 3:6, 2:6 את איבן דודיג הקרואטי, שעשה מעל ומעבר בעצם ההגעה לחצי הגמר. לנדאל זה היה הניצחון ה-28 ברציפות בטורניר ולמעשה הוא הפסיד רק שתי מערכות מאז הודח על ידי אלכס קורצ'ה ב-2003.

פרר, שמדורג רביעי בטורניר, העפיל לגמר רביעי בעונה המצוינת שלו עם ניצחון 3:6, 4:6 על ניקולס אלמגרו, שנאבק במשך שעה וחצי אבל לא הצליח לעמוד בקצב של בן ארצו המשתפר.

במצב של 3:3 במערכה הראשונה השיג אלמגרו את השבירה הראשונה במשחק, אבל פרר ענה לו בשבירה משלו מהעבר השני, והמשיך במשחק כמעט נטול שגיאות כדי לשבור פעם נוספת ולנצח 3:6. במערכה השנייה פרר כבר שמר על כל משחקוני ההגשה שלו ושבר בדרך ליתרון 2:3 אחרי משחקון מרשים שכלל שלושה דרופ שוטים.

* הטניסאי הישראלי מספר 2, אמיר ויינטרוב, הודח היום בסיבוב המוקדמות הראשון של טורניר החימר בבלגרד. ויינטרוב (258 בעולם) הפסיד לקרואטי פרנקו סקוגור (155 בעולם) 6:3, 6:1. דודי סלע (96 בעולם) ישתתף באותו טורניר שיפתח ביום שני בסרביה ויתמודד בסיבוב הראשון נגד מישה זברב הגרמני (105 בעולם).

גרגס בגמר טורניר שטוטגרט

הרבה דובר לפני פתיחת שטוטגרט על אנדראה פטקוביץ' הנפלאה, המדורגת במקום ה-19 בעולם, כתקווה הגדולה של גרמניה לזכות באיזה שהוא תואר. אלא ש"פטקו" הודחה כבר ברבע הגמר אחרי הפסד לקרוליין ווזניאקי. מה שהשאיר את גרמניה עם יוליה גרגס בת ה-22, שמדורגת במקום ה-32 בעולם.

מסתבר שגרגס מצליחה לעמוד במתח באירועים גדולים. הגרמניה המצוינת קיבלה דחיפה משמעותית מהקהל והצליחה לעלות לגמר בשטוטגרט אחרי ניצחון 4:6, 6:3, 5:7 על סמנתה סטוסור, המדורגת במקום השביעי בעולם. בגמר, תפגוש גרגס את המנצחת בין ווזניאקי, שניצחה 5:7, 3:6 את אגניישקה רדוואנסקה. אגב, גרגס מעולם לא הגיעה לחצי גמר בטורניר בסבב ה-WTA, כך שזה בהחלט מלמד דבר או שניים על האופי שלה.

המדורגת מספר אחת בעולם, קרוליין ווזניאקי, הצליחה להשיג היום את הכרטיס לגמר טורניר שטוטגרט לאחר 5:7, 3:6 על חברתה הטובה אגניישקה רדוואנסקה. הדנית בת ה-20, שזכתה כבר בשלושה תארים השנה, תתמודד בגמר החמישי שלה לאחר שעשתה את הדרך בטורניר עד כה ללא להפסיד אפילו מערכה אחת.

דווקא הפולניה פתחה טוב יותר ושברה מהר את ווזניאקי כדי לעלות ל-1:3, אך הצליחה לזכות בשלושת המשחקונים הבאים בדרך ל-3:4. לווזניאקי כבר הייתה נקודת מערכה אחרי 48 דקות, אך רדוואנסקה הצליחה לחזור בזכות אייס ל-5:5. הדנית נזקקה לעוד ארבע נקודות מערכה כדי לזכות במערכה בתוצאה 5:7 לבסוף. במערכה השנייה כבר הייתה רק שחקנית אחת על המגרש כשווזניאקי הצליחה לזכות בה 3:6 ולנצח במשחק כולו לאחר שעה ו-54 דקות.

עדכון ראשון: 16:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully