וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אריק זאבי סיים שביעי באליפות אירופה

ניצח שני יריבים, אך הפסיד ברבע הגמר ובבית הניחומים. אסף זוהר גמר באותו מקום. פישמן וששון הודחו מוקדם מהתחרות

אליפות אירופה בג'ודו באיסטנבול נכנסה היום (שבת) ליומה השלישי. אמש, כזכור, היו אלו הנשים אליס שלזינגר וירדן ג'רבי, המתחרות ביניהן על כרטיס אחד לאולימפיאדת לונדון 2012, שהיו קרובות למדליה, אולם סיימו לבסוף במקום החמישי. היום הגיע זמנם של הגברים, ביניהם אריק זאבי, אסף זוהר, אור ששון ו-ויקטור פישמן.

אריק זאבי, מדליסט הארד מאליפות אירופה הקודמת, פתח טוב את ההופעות שלו (עד 100 ק"ג) עם שני ניצחונות ועלה לרבע הגמר, אולם הפסיד בשני הקרבות הבאים שלו וסיים לבסוף במקום השביעי. לא הישג שהוא ירצה לזכור. בסיבוב הראשון גבר על הארמני חאקוב ארקליאן בעזרת שני ווזארי השקולים לאיפון, 3:18 דקות. בשמינית הגמר פגש זאבי את דימיטרי פיטרס הגרמני וניצח גם אותו בדרכו לרבע בעזרת איפון, 4 דקות מהפתיחה. ברבע הגמר נוצח זאבי על ידי הבוסני אמל מקיץ', שהשיג איפון לאחר 4:36 דקות. זאבי ירד לבית הניחומים, שם הפסיד באיפון בקרב הראשון לאירקלי צירקידזה הגאורגי, לאחר 4:28 דקות.

מי שהרשים מאוד הוא אסף זוהר (מעל 100 ק"ג), שהעפיל לרבע הגמר האליפות וסיים בסופו של דבר גם במקום השביעי. זוהר פתח את הופעותיו ברגל ימין כשניצח בסיבוב הראשון את נבוישה מנדיץ' הסרבי. הישראלי נקלע לפיגור, אלא ש-4:17 דקות מתחילת הקרב ניצח עם איפון. בשמינית גבר על גרים וויסטרס ההולנדי, בעזרת איפון תוך 29 שניות בלבד מתחילת ההתמודדות. ברבע הגמר פגש יריב קשה מאוד, טדי רינר הצרפתי, שניצח באיפון. זוהר ירד לבית הניחומים שם התמודד מול יריב פולני, יאנוש יונארוביץ'. זוהר הוביל עם ניקוד של יוקה, אולם 4:34 דקות מהפתיחה רותק באיפון, והודח מהמשך התחרות, כשהוא מסיים, כאמור, במקום השביעי.

מי שעוד נכנסו למעגל התחרויות אבל לא הצליחו להשיג ניצחונות הם אור ששון (עד 100 ק"ג) כשנוצח על ידי דינו פפיפר הגרמני. גם ויקטור פישמן נוצח כבר בסיבוב הראשון (עד 90 ק"ג) על ידי קאמיל מגומדוב הרוסי, ושניהם סיימו את התחרות מוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully