וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "איזו הגמוניה? ברצלונה לא זכתה בצ'מפיונס"

מאמן ריאל מדריד ממשיך במלחמה הפסיכולוגית. סנרדו רוסל באגרת לאוהדי בארסה: "גם בהפסדים, אנחנו עדיין אלופים"

ז'וזה מוריניו וריאל מדריד חוזרים הערב (שבת, 19:00, שידור ישיר בספורט 5 וב-HD) לאצטדיון המסטאייה, שהאיר להם פנים ביום רביעי האחרון עם ניצחון בגמר הגביע הספרדי 0:1 על ברצלונה, למשחק ליגה נגד ולנסיה במחזור ה-33. מי שייעדר משורות הקבוצה עקב פציעה הוא סמי חדירה. מוריניו מתלבט מי מהשניים, לסאנה דיארה ואסטבן גראנרו, יפתח בקישור לצד צ'אבי אלונסו. אגב, מוריניו עצמו הכחיש את השמועות לפיהן הקשר הגרמני ממוצא טוניסאי גמר את העונה. "זה חדשות רעות עבורנו", אמר המאמן הפורטוגלי, "אבל להגיד שהוא גמר את העונה זה אבסורד".

עם כל הכבוד למשחק מול ולנסיה, הרי שהראש של מוריניו כבר נתון למשחק הראשון במסגרת חצי גמר ליגת האלופות, שייערך ביום רביעי הקרוב בסנטיאגו ברנבאו, בקלאסיקו השלישי בסדרה המטריפה. מוריניו התייחס ליריבה מקטלוניה, ואמר: "על איזה הגמוניה אנשים מדברים? היא בסך הכל אלופת ספרד, היא אפילו לא זכתה בצ'מפיונס ליג".

בברצלונה טענו שההפסד בגמר הגביע לא גרם להם להתרגש ולחשוש יתר על המידה, אבל כנראה שלאור הצהרות שחקנים (וייה: "אני מתחיל להיות מודאג"), והעובדה שבמועדון מנסים להצטדק על הדרך (גווארדיולה: "אני יודע לשחק רק התקפי"), בכל זאת נפגע משהו בחומה הקטלאנית. אם לא די בכל, הרי שנשיא המועדון סנדרו רוסל הוציא אגרת לחברי המועדון כדי להודות להם על התמיכה.

"אני רוצה להודות לכל האוהדים שהגיעו לוולנסיה ותמכו בנו במשחק הגמר", כתב רוסל במכתב לאוהדים, "מבלי לשכוח את אלו שרצו ולא יכלו. למרות שלא זכינו בתואר, כאוהדי בארסה, שוב הוכחתם מהי תמיכה בקבוצה. בזכותכם חיזקנו עוד יותר את התדמית של המועדון. ברצלונה זכתה בתארים רבים, אבל גם כאשר הפסדנו, הוכחנו עדיין שאנחנו האלופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully