וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "חשוב מאוד שסקוט פארקר יישאר"

המנג'ר הישראלי עדיין לא יודע היכן הוא ו-ווסטהאם יהיו בעונה הבאה, אבל מתכנן תכניות: "הוא יודע שננסה להתקדם בעתיד"

ווסטהאם ואברהם גרנט מוכנים למשחק החוץ החשוב שלהם נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג' הערב (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט 1 וב-HD), והמנג'ר הישראלי, למרות חוסר הוודאות לגבי העונה הבאה, כבר חושב על העתיד. הפטישים מדורגים מתחת לקו האדום, במקו ה-19, עם 32 נקודות, 2 מתחת לוויגאן, אבל הם אמורים גם לפגוש את מנצ'סטר סיטי בחוץ, כאשר בהמשך מחכה להם התמודדות מול וויגאן בחוץ.

בינתיים, בווסטהאם יכולים למצוא מעט נחמה בבחירתו של סקוט פארקר לשחקן העונה בקרב העיתונאים. פארקר היה מועמד גם לתואר שחקן העונה בבחירת הכדורגלנים אלא שאלה העדיפו את גארת בייל על פניו.

גרנט שמח על הבחירה של סקוט פארקר, ואמר: "אתם יודעים שאני חושב שהפרס הזה מגיע לו. זה טוב עבורו, זה טוב עבור הכדורגל. לא כל פעם צריך לבחור שחקן מקבוצות העילית בליגה. כולם מתעניינים בקבוצות הבכירות, אבל הוא עשה הרבה עבור הקבוצה, הרבה למען הכדורגל. הוא השחקן השני מווסטהאם, אחרי בובי מור שנבחר. אני חושב שזה אומר משהו".

יכולותיו הנפלאות של פארקר העונה הביאו לחרושת שמועות לגבי מעבר אפשרי שלו בתום העונה לקבוצה בכירה יותר, אלא שגרנט חש סמוך ובטוח לגבי הישארותו של הקשר הדינמי באפטון פארק: "עד הקיץ יש הרבה מאוד זמן, אבל אני די בטוח שסקוט יישאר בגלל שהוא יודע מה צופן העתיד למועדון. הוא יודע שננסה בעתיד דברים כדי להתקדם, הוא חלק חשוב מווסטהאם וחיוני שהוא יישאר במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully