וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש שלהם במקום אחר

אחרי הזכייה בגביע ולפני חצי גמר האלופות, לריאל מדריד נותר משחק חוץ לא מעניין מבחינתה בוולנסיה. זה הזמן להפתעה?

אחרי חגיגות הזכייה בגביע המלך ולפני עוד שני קלאסיקו בשישה ימים בחצי גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד שבה למסטאייה למפעל הכי פחות חשוב מבחינתה - הליגה - לפמגש עם ולנסיה השלישית. הבלאנקוס בהרכב חסר ועם הראש ביום רביעי, האם העטלפים יוכלו לנצל זאת להפתעה? אנחנו עוזרים לכם להתכונן למשחק עם שלל סטטיסטיקות וטיפים. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 59-61: ולנסיה - ריאל מדריד

* סטטיסטיקה כללית:

מאז המשחק אוסאסונה ב-30 בינואר, ריאל לא הפסידה שום משחק באף אחת מהמסגרות וזה כולל את גמר הגביע (בו הוגרלה כקבוצת החוץ). ולנסיה מגיעה למשחק בכושר מצוין אחרי שלושה ניצחונות רצופים שהבטיחו לה כמעט בוודאות את המקום השלישי והכרטיס האוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה.

* ראש בראש:

ריאל מדריד ניצחה את שלושת המפגשים הישירים האחרונים בין הקבוצות. ההפסד האחרון של הבלאנקוס במסטאייה היה במאי 2009 (3:0). 11 המפגשים האחרונים בין השתיים האחרונים הוכרעו והפעם האחרונה שהמשחק הסתיים בתיקו הייתה במרץ 2006 (0:0).

* כמות שערים:

ולנסיה בכושר התקפי מדהים ובשלושת הניצחונות האחרונים כבשה 12 שערים (מתוכם אגב כבש רוברטו סולדאדו שבעה שערים). ריאל היא כידוע קודם כל קבוצה הגנתית והיא ספגה רק שני שערים בששת משחקיה האחרונים מחוץ לברנבאו.

* ההימורים שלנו:

ולנסיה - ריאל מדריד 1, היחס: 2.20
ולנסיה - ריאל מדריד (1+) 1, היחס: 4.30
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 3.50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully