וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי כבוד

הפלייאוף מתחיל ולמכבי תל אביב יש הזדמנות אחרונה להציל משהו מהעונה הזאת ולהבטיח את המקום השלישי. מתחילים בקרב על אירופה עם קרית שמונה הרעבה

ליגת העל נכנסת לשבועות הכרעה של פלייאוף והכח מתחיל מחדש. מכבי תל אביב מקבלת הזדמנות להציל מעט מהכבוד האבוד שלה ובחמשת המחזורים הקרובים ינסו הצהובים לשמור על המקום השלישי ולהשיג את הכרטיס לאירופה. בשבת, תתייצב מולם קרית שמונה הרעבה שרוצה גם היא את הכרטיס הנכסף. אנחנו עוזרים לכם להתכונן למשחק עם כל הנתונים שחייבים לדעת לפני ההימור. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 51-52: מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה

* סטטיסטיקה כללית:

מכבי תל אביב מגיעה למשחק בעיצומו של רצף איום של שישה משחקים ללא ניצחון שהגיע לשיאו בתבוסה המשפילה 4:0 בקרית שמונה. בנוסף, הצהובים לא ניצחו בחמשת משחקי הבית האחרונים שלהם. הקריה, שעלתה השבוע לחצי גמר גביע המדינה, הפסידה את שני משחקיה האחרונים בליגה ולא ניצחה בחוץ בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה.

* ראש בראש:

הקריה ניצחה העונה את שני המפגשים מול מכבי תל אביב ביחס שערים כולל של 0:5. בסך הכל, בשמונת המפגשים שהתקיימו בין הקבוצות בליגת העל ניצחה הקריה חמש פעמים והפסידה רק פעמיים.

* כמות שערים:

מכבי תל אביב כבשה רק שלושה שערים במגרשה בחמשת משחקיה הליגה האחרונים (ספגה תשעה). הפעם האחרונה שהצהובים שמרו על שער נקי הייתה ב-10 בינואר במשחק מול בית"ר ירושלים (0:1). מנגד, בשלושה מחמשת משחקיה האחרונים של הקריה נכבש שער אחד או פחות.

* ההימורים שלנו:

מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה 1, היחס: 1.85
אנדר/אובר שערים (2-3) 1, היחס: 2.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully