וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי חדירה יחמיץ את הקלאסיקו הראשון באלופות

קשר ריאל מדריד סובל מפציעה בשריר ועל פי מספר דיווחים אף ייתכן וגמר את העונה. דיארה יחליפו. מוריניו: "בשורות רעות"

קשר ריאל מדריד, סמי חדירה, צפוי להיעדר מהמשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות כשהבלאנקוס יארחו את ברצלונה ביום רביעי. הגרמני לא נכלל בסגל למשחק הליגה של ריאל בוולנסיה מחר (שבת, 19:00, ספורט5 ו-HD) בשל פציעה בשריר. מספר כלי תקשורת בספרד, ביניהם העיתון "אס", פרסמו כי חדירה גמר את העונה, אך בריאל טרם אישרו את הידיעה.

"חדירה לא יכול לשחק בשבת ואני כמעט בוודאות יכול להבטיח שהוא לא ישחק גם ברביעי, אלא אם יקרה נס", אמר ז'וזה מוריניו. חדירה היה מצוין בצמד המשחקים מול ברצלונה ויחד עם פפה וצ'אבי אלונסו, דאג לשבש את הנעת הכדור של ברצלונה. הגרמני נפצע במהלך גמר הגביע ויש חשש שמדובר בקרע בשריר הירך.

מוריניו סירב לאשר את חומרת הפציעה, אבל אמר: "כששחקן נפצע אלו הן בשורות רעות כי זה מגביל את הקבוצה ואת עבודת המאמן. ברור שאנחנו מאוכזבים בשבילו, אבל יהיה אבסורד להגיד שהעונה שלו נגמרה".

על פי ההערכות, לסאנה דיארה הוא זה שיחליף את חדירה בשני המשחקים הקרובים. ריאל תסתדר בוולנסיה גם בלי אנחל די מריה (אדום), עמנואל אדבאיור (פציעה) וסרחיו ראמוס (מנוחה). מוריניו התייחס למפגש עם ולנסיה ואמר: "זה משחק שאנחנו חייבים לשחק אותו ולחשוב עליו. זכינו בגביע וזה נגמר. השמחה שחשנו נגמרה. אני עדיין לא חושב על ליגת האלופות כי יש לנו עוד דברים לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully