וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטאר רנגלוב: "האימונים במכבי פגעו בכושר שלי"

22.4.2011 / 20:05

הבולגרי ששוחרר ממכבי ת"א סיפר כי ההחלטה לעזוב הייתה שלו ותקף: "האימונים לא קשים, הליגה לא חלשה ולא חזקה"

דימיטאר רנגלוב סיים השבוע את דרכו במכבי תל אביב. החלוץ הבולגרי בן ה-28 שהגיע בקול תרועה רמה מהבונדסליגה לא סיפק את הסחורה והתקשה להתאקלם בכדורגל הישראלי. בראיון לתקשורת הבולגרית, שפך רנגלוב אור על ההחלטה לעזוב את ישראל חודש לפני תום חוזהו והעביר לא מעט ביקורת על רמת האימונים במכבי תל אביב.

"ישבתי עם אנשי מכבי ואמרתי להם שבמצב שנוצר עדיף שניפרד. הם קיבלו את ההחלטה שלי. השהות במכבי השפיעה על ההופעות שלי גם בנבחרת הבולגרית. הגעתי לקבוצה כדי לקבל דקות משחק, אבל עכשיו אני רוצה ללכת לקבוצה חזקה יותר ולליגה חזקה יותר באירופה", אמר רנגלוב.

על הליגה הישראלית אמר רנגלוב: "היא לא חלשה, אבל לא חזקה. מכבי תל אביב נלחמת על תארים, אבל לא האימונים לא קשים כמו שהייתי רגיל. אחרי כל האימון הרגשתי שהכושר שלי לא עולה אלא יורד. זה לא טוב בשבילי, לא בשביל מכבי ולא בשביל דורטמונד. ההחלטה הנכונה עבורי היא לעזוב. נפרדנו ברגשות טובים".

החלוץ הבולגרי, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה בבורוסיה דורטמונד ממנה הגיעה בהשאלה, סיפר כי ישוחח עם המאמן יורגן קלופ והוא עשוי לשוב ולהתאמן עם הקבוצה לפני ששני הצדדים יחליטו לגבי עתידו: "אני מקווה שבחודש הקרוב אדע מה קורה איתי. אני רוצה להיות מועיל עבור הנבחרת. יש לי פוטנציאל ולב גדול לתת לנבחרת הבולגרית". אם רנגלוב לא יתאמן בדורטמונד, הוא עשוי להצטרף לקבוצת נעוריו, סלביה סופיה.

אגב, בניגוד לדבריו של רנגלוב, מי שקיבל את ההחלטה לשחררו היה המאמן מוטי איוניר, שהודיע לראשי הקבוצה שהוא אינו מתכוון לתת לרנגלוב לשחק יותר מדי עד סיום העונה ושעדיף לשחררו. במכבי לא אהבו את ההתנהלות של הבולגרי באימונים ובחלק מהמשחקים ויש הטוענים כי הוא היווה גורם שלילי בחדר ההלבשה בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully