וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קרית מלאכי ואילת בפלייאוף

השיגו ניצחונות והתבססו במקומות 2-3. יפו הסתבכה אחרי הפסד למרמורק. טייבה ירדה מעשית. בצפון: עפולה שנייה

הפועל ירושלים כבר הבטיחה בשבוע שעבר את ההעפלה לליגה הלאומית ולכן העניין במחזור ה-28 בליגה א' דרום עובר למאבק על הכרטיס לפלייאוף (מקומות 2-5) וקרבות התחתית. העולה החדשה מירושלים הביסה במגרשה 0:4 את הפועל נחלת יהודה שמצבה הורע. רם סטי (6), אופיר עזו, יקי ויצמן (42) וליעד עובד (87) כבשו למנצחים.

בני אילת הבטיחה את השתתפותה בפלייאוף אחרי 0:3 על מכבי קרית גת. עידו אליהו כבש פעמיים (28, 60 בפנדל) ומוחמד עמרייה השלים (72). גם מכבי קרית מלאכי תהיה בפלייאוף אחרי 1:3 על הפועל כפר שלם. אבירן אלקיים (43), עידן חג'ג' (88) ואלירן אסאו (90) כבשו לקריה במשחק דרמטי. איתמר בן דוד השווה זמנית בדקה ה-83.

מכבי קביליו יפו נוצחה 1:0 על ידי הפועל מרמורק (יהב מויאל, 58) והיא תמשיך להיאבק על הכרטיס לפלייאוף. מרמורק, בהדרכת המאמן צחי טיאר, השלימה מסע הינצלות מרשים והבטיחה את הישארותה בליגה.

עירוני נתיבות עלתה למקום החמישי אחרי 0:1 על שמשון בני טייבה שירדה מעשית לליגה ב'. אורן פחימה כבש את שער הניצחון בדקה ה-27. עירוני כפר יונה ירדה למקום השישי אחרי 1:1 דרמטי אצל עמישב פתח תקוה שאיזנה משער של לירן אלמוג בדקה ה-88. עומר אלמשלי כבש לכפר יונה בדקה הראשונה.

משחקים נוספים:

מכבי יבנה - השקמה/רמת חן 1:1
ליבנה: נתנאל בן אבו (29), לשקמה: אדינו ימהראן (85)

צפרירים חולון - הפועל ערד 0:0

צפון

בצפון, העניינים הרבה יותר ברורים. מכבי אום אל פאחם כבר בלאומית וגם תמונת הפלייאוף מתקרבת לפתרון. הפועל עפולה עלתה למקום השני וגם הבטיחה את הכרטיס לפלייאוף אחרי 0:2 בחוץ על רמות מנשה, שמתקרבת לליגה ב'. עתאמה בוטרוס (47) ועדי סופר (75) כבשו. גם עירוני קרית אתא כבר בפלייאוף למרות 0:0 ביתי עם מכבי כפר קנא.

אסי גלבוע גברה במגרשה 0:1 על הפועל חדרה משער של אודינקה בדקה ה-69 והיא זקוקה לנקודה אחת כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף. מי שעלתה זמנית למקום החמישי היא עירוני טבריה שהביסה 0:3 את מ.ס אום אל פאחם משערים של כפיר בן דוד (17), בריאן נגמן (19) ומאהר ג'ברין (73) וזאת על חשבון מ.ס כרמיאל/צפת שסיימה ב-1:1 עם מכבי אום אל פאחם.

שאר המשחקים:

אחי עכו - מכבי צור שלום 3:1
לעכו: כארם שיבל (85 בפנדל), לצור שלום: יוסי וענונו (62, 69), אדהם עודמן (77)

הפועל דלית אל כרמל - מכבי טמרה 1:3
לדלית אל כרמל: איחסן חלבי (34), האדי נסארלדין (82), חסן חלבי (86). לטמרה: איעד מנאע (16)

הפועל כפר קנא - מכבי כפר קרע 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully