וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל ר"ג: "לסגור את הסיפור מהר"

בבית"ר מודעים לחשיבות המשחק הראשון בפלייאוף התחתון, ראובן יפתח במקום דסה, עזריאל עשוי לחזור להרכב. אסוס ייעדר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* נועלת הטבלה הייתה קרובה להפתיע את בית"ר בשני המפגשים בין הקבוצות העונה. בסיבוב הראשון חזרו הירושלמים לניצחון ביתי 2:3 אחרי שמחקו פיגור של 2:0, ובסיבוב השני בוינטר הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0.

* בית"ר והפועל רמת גן הן שתי הקבוצות היחידות שזכו באליפות עונה לאחר שהעפילו לליגה הלאומית דאז. בית"ר עשתה זאת ב-1993, רמת גן ב-1964.

* אחרי הקיזוז מרוחקת בית"ר שש נקודות מהמקום המוליך למשחקי המבחן, ובקבוצה בונים על כך שניצחון יוציא אותם כמעט סופית מסכנת הירידה.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בבית"ר ניסו להרגיע את האווירה אחרי המהומה בסיום ההפסד להפועל תל אביב, והבהירו שמעידה מול רמת גן עשויה לגרור את הקבוצה למאבקי התחתית עד הרגע האחרון. רוני לוי הזהיר את את שחקניו משאננות, וגם בחדר ההלבשה הדגישו השחקנים אחד לשני את חשיבות המשחקו ואמרו: "צריך להיזכר איך הרגשנו אחרי אשקלון כדי להבין כמה חשוב לנצח מחר. אסור לחזור להרגשה הזאת וצריך לסגור את הסיפור כמה שיותר מהר כי היום אנחנו קבוצה טובה. זה מגיע לקהל על מה שהיה השבוע". לוי עדיין לא סגור על ההרכב הסופי כאשר מה שבטוח הוא כי ליאור ראובן יחזור להרכב על חשבון אלי דסה המורחק וככל הנראה גם חן עזריאל על חשבון משה בן לולו שהורחק. בקישור מתלבט לוי בין עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן וסטיבן כהן, כאשר הארבעה מתחרים על שני כרטיסים להרכב. מחיר כרטיס למשחק מחר יעמוד על 30 ש"ח במטרה למשוך כמה שיותר אוהדים.

הפועל רמת גן:

ברמת גן סופרים את הימים עד לסיום העונה כאשר כל אנשי המועדון כבר השלימו עם הירידה לליגה הלאומית. השחקנים וגם ראשי המועדון איבדו כל תקווה להינצל ואף אחד כבר לא מאמין שאפשר לעשות את הבלתי יאומן במסגרת הפלייאוף התחתון. המאמן ירון הוכנבוים יחסר את הקשר הפצוע ג'ונתן אסוס ואת החלוץ אובודו אוקוצ'ה שיישאר מחוץ לסגל משיקולים מקצועיים. הוכנבוים מתכנן לפתוח במערך של שלושה בלמים, כאשר אלי לוי יצטרף לאלין טופוזאקוב וטל חן במרכז ההגנה. בקישור נראה כי קרלוס צ'קאנה ויקיר שינה יפתחו יחד עומר בוקסנבוים וציון צמח. החלוץ לירון דיאמנט יפתח לבדו בחוד.

בבולגריה דווח הערב (שישי) כי בתוך 10 ימים יגיעו טופוזאקוב וטלקיסקי לסיכום עם הנהלת רמת גן על התרת חוזיהם, יעזבו ויהפכו שחקנים חופשיים. הבלם עשוי להישאר בעונה הבאה בישראל ולשחק בליגת העל.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: קובי מויאל

בכתבה שערכנו על מויאל לפני משחק הגביע מול הפועל תל אביב דיברו כל המרואיינים על כך שהמבחן האמיתי של הקשר הוא מנטלי. כדי להוכיח שהוא ראוי לסופרלטיבים להם זכה בשבועות האחרונים יצטרך מויאל להפגין יציבות גם במשחק עם אווירה רדומה.

הפועל רמת גן: עומר בוקסנבוים

הקשר המוכשר שהחסיר את מרבית העונה בשל פציעה בברכו צפוי להיות בעונה הבאה העוגן המרכזי של חוליית הקישור של רמת גן בליגה השנייה. הקבוצה תשחק במערך הגנתי מעובה בטדי ותתבסס על מתפרצות אותן אמור 'בוקסה' להוביל במרכז המגרש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, דן איינבינדר, עידן טל (סטיבן כהן), עמית בן שושן (אבירם ברוכיאן), חן עזריאל, סמואל יבואה.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, אלי לוי, דודי פדלון (תמיר בן עמי), יקיר שינה, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, עומר בוקסנבוים, לירון דיאמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully