וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל אשקלון: מ-10 ל-1?

לפני שבוע, הפער ביניהן עמד על 10 נקודות, כשניצחון נוסף של הקבוצה של מחפוד בדרבי הדרום יצמק את הפער לנקודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מנפלאות הפלייאוף - המשחק האחרון בין השתיים התקיים בשבת האחרונה. לפני המשחק היו לאשדוד 10 נקודות יתרון על אשקלון, שניצחה 1:4 ולאחר הקיזוז הפער בין השתיים עומד על ארבע נקודות בלבד.

* אשקלון לא ניצחה באשדוד בליגה. שתי הפעמים היחידות שהן נפגשו במסגרת זאת באשדוד, אשקלון נוצחה באחד והמשחק השני הסתיים בתיקו.

* ארבעה משחקים נערכו העונה בין שתיהן. אשדוד ואשקלון ניצחו בשני המשחקים הביתיים ושמרו על שוויון במפגשים.

* אשדוד ניצחה רק פעם אחת ב-12 המשחקים האחרונים.

* המאמן החדש-ישן של אשדוד יוסי מזרחי כבר ניצח העונה 0:2 את הפועל אשקלון, בסיבוב הראשון בליגה כשעמד על הקווים במכבי תל אביב.

* ההגנות של אשקלון (ספגו 56) ואשדוד (52) הן מהגרועות בליגת העל.

* קשר אשדוד משה אוחיון הבקיע 14 שערים, יותר משליש משערי קבוצתו.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

המאמן החדש-ישן יוסי מזרחי יתחיל בשבת במשימה העיקרית שלשמה הובא למועדון, והיא הישארות בליגה. שבוע סוער עבר על הקבוצה עם התפטרותם של ג'ון גרגורי ואיציק עובדיה, כשגם ההפסד למכבי נתניה בפנדלים ברבע גמר הגביע, לא הוסיף למצב הרוח הקשה במועדון.

למזרחי תהיה משימה לא קלה לרומם את רוחם של השחקנים לקראת מאבקי התחתית. במועדון חוששים שכדור השלג יתגלגל, כשסכנת הירידה מהליגה בהחלט מורגשת בקרב אנשי הקבוצה. "תשאירו את הגביע מאחור, כרגע הליגה הרבה יותר חשובה", אמר מזרחי לשחקנים. "יש לנו משחק מאוד חשוב נגד אשקלון וזה משחק שיכול להשפיע על גורל המועדון".

המאמן לא מתכוון לבצע מהפכות בהרכב, כשנראה כי הוא לא יבצע שינויים רבים ב-11 שפתחו בהפסד לנתניה בגביע. נכון לעכשיו, נראה כי ההתלבטות היא בין עמנואל סארקי, עידן סרור ובן בוטבול בקישור. סטפן קינגווה, ניר ביטון ומשה אוחיון יפתחו במרכז, כשעידן שריקי ודימיטאר מקרייב ישתפו פעולה בחוד.

הפועל אשקלון:

בקבוצה בונים על כך שהפער מאשדוד שהצטצמם לארבע נקודות בלבד לאחר הקיזוז ילחיץ את הקבוצה של יוסי מזרחי, כשניצחון של אשקלון יוריד את הפער לנקודה אחת. המאמן אלי מחפוד אמר לשחקניו: "אם נפסיד, זה כאילו לא עשינו כלום בשבוע שעבר. אנחנו חייבים לשמור על יציבות ולעשות סדרה של משחקים טובים כדי להישאר".

מחפוד לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שפתח במשחק הניצחון על אשדוד 1:4 בשבוע שעבר, זאת גם בשל העובדה שהמגן השמאלי אדיר טובול ימשיך להיעדר ולא ייכלל בסגל. מי שימשיך להחליפו הוא סואד פילקוביץ' הסלובני.

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד - אופיר מרציאנו:

שוער המשנה תפס בשבועות האחרונים את מקומו של יוסי שקל בין הקורות. כעת ניצבת אשדוד בפני משחקים מכריעים, ומעניין יהיה לראות אם מרציאנו יעמוד בלחץ ויספק את הסחורה. אם אשדוד תמשיך להציג משחק הגנתי חלש ולספוג שערים, היא עשויה להסתבך קשות בתמונת הירידה.

הפועל אשקלון - איליה יברויאן:

תחת מחפוד אשקלון חזרה לנצח תחת, אך החלוץ הארמני בכל זאת עדיין לא כובש. הוא צריך להבין שמחמוד עבאס ושניר גואטה לא יוכלו להיות אחראיים כל שבוע לשערי הקבוצה, וכי הוא חייב להתעורר ולתת תפוקה כדי לעזור לקבוצה במטרתה העונה - להישאר בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפה אמברוז, ניסו קפילוטו, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, ניר ביטון, משה אוחיון, עידן סרור (עמנואל סארקי, בן בוטבול), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, יניב אלול, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', אמייה טגה, רביד גזל, מחמוד עבאס, שניר גואטה, איליה יברויאן, אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully