וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וויד: "אור הזרקורים לא מדאיג אותי"

פלאש התאושש מהמיגרנות וכיכב בניצחון בפילדלפיה. לברון: "אנחנו מוכנים לסגור את הסדרה". בוזר: "אנחנו משתפרים"

מיאמי עלתה הלילה (בין חמישי לשישי) ליתרון 0:3 על הסיקסרס אחרי ניצחון 94:100 בפילדלפיה, וההיט מתחממים. חצי גמר המזרח קרוב, ולדווין וויד ושות' חסר ניצחון אחד כדי להעפיל לשם. לפני המשחק השלישי בסדרה פלאש סבל מכאבי ראש, אבל על הפרקט כאב הראש היה שייך לשחקניו של דאג קולינס.

וויד, שנפצע קלות בכתפו בתחילת המשחק, הפציץ 32 נקודות (10 מ-19 ל-2, 12 מ-12 מהקו), הוריד 10 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים, בעוד שקינג ג'יימס ירה 24, הוריד 15 ריבאונדים ופינק עם 6 כדורים את חבריו.

"אור הזרקורים לא מדאיג אותי", אמר פלאש שהתייחס הן ליכולתו בלחץ הפלייאוף והן לכאבי הראש שתקפו אותו. "הרגשתי טוב, המשחק שלי היה טוב יותר, אני חושב שהחברים שלי ראו את זה".

"דווין הבין שאנחנו צריכים צשהו שהוא קצת יותר", אמר מאמנו של וויד אריק ספולסטרה, ששמח לראות את שחקנו צולף 12 מ-12 מקו העונשין.

"אנחנו רוצים להמשיך בדרך שבה אנחנו משחקים כרגע", אמר לברון לאחר הניצחון, "דווין וויד נתן משחק לא ייאמן, ואנחנו מוכנים לסגור את הסדרה".

גם שיקגו עלתה הלילה למאזן 0:3 בסדרה שלה נגד אינדיאנה, אחרי שניצחה בחוץ את הפייסרס 84:88. "היה קצת סוער שם, אבל זה כדורסל, היה לפייסרס מה להוכיח", אמר בסיום דרק רוז, שקלע 23 אבל ב4 מ-18 מהשדה. האחוזים גרועים, אבל לייאפ של רוז 17.8 שניות לסיום עשה את ההבדל והבטיח ניצחון לשוורים.

רוז, שהחטיא את שמונה הזריקות הראשונות שלו, לא נלחץ מהיום הרע שתפס. "כל הזמן חשבתי שאני צריך ללכת עד לטבעת", אמר והתייחס ללייאפ המכריע שלו, "זה היה קשה בצורה שבה אינדיאנה שמרה, אבל באותו רגע ראיתי רווח ועברתי בתוכו".

"השורה התחתונה היא שאנחנו מובילים 0:3", אמר קרלוס בוזר, "אנחנו משתפרים, ההגנה שלנו טובה יותר מאשר בשני המשחקים הראשונים, ואנחנו נתכונן למשחק מספר 4".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully