וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אוהדים התגרו בוינסנט אניימה

טענו בפניו שהוא לא עושה הכל כדי לשחק בפלייאוף העליון, אניימה: "לא יודע למה הם עושים זאת?" ידין נקנס ב-1,000 דולר

אוהדי הפועל תל אביב שמחו כמובן במהלך החג על העפלת קבוצתם לחצי גמר גביע המדינה, לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים מפנדל מפוקפק של טוטו תמוז, אלא שמספר אוהדים שהגיעו היום (שישי) לאימון הקבוצה התגרו בשוער וינסנט אניימה וטענו בפניו באימון הקבוצה שהוא לא עושה הכל כדי לשחק במדי הקבוצה בפלייאוף העליון.

כזכור, יממה לאחר הניצחון של הפועל על בית"ר, גורם במועדון האדום העביר ביקורת על אניימה, כשאמר עליו: "ככה נראה בנאדם שסובל מכאבים? הוא שיגע מערכת שלמה עם הפציעה שלו והיא לא נראית כל כך חמורה כמו שהוא מתאר אותה. מי שרוצה יכול לקשר את זה עם זה שהחוזה שלו נגמר, כי לנו אין מושג למה הוא עדיין לא חזר".

אניימה שחש פגוע מאוד, הגיב על התגרות האוהדים, ואמר: "אני לא יודע למה הם עושים לי את זה, זה לא מגיע לי. אולי אנשים רוצים שאני אהיה נכה, שיחקתי פצוע כל השנים, כל ההתגרות הזו נובעת כתוצאה מאנשים שמדברים עליי במועדון. זה משפיע על הקהל.

"אם אני אומר שאני פצוע, אז אני לא משקר", הוסיף אניימה. "איפה לא הייתה לי פציעה, ועדיין המשכתי לתרום למועדון, נתתי את הגוף למועדון וככה הם מחזירים לי? אף אחד לא יודע כמה אני אוהב את המועדון הזה כנראה, כי היחס הזה כלפיי מאוד לא הוגן.

"אני לא מתכוון לסכן את הבריאות שלי בכדי לחזור לשחק", המשיך השוער הניגרי. "כרגע אני לא יכול לשחק מול בני יהודה. אני מקווה שאוכל לחזור עוד העונה ולזכות עם הפועל באליפות. זה שבסיום העונה אני עוזב, זה לא קשור לפציעה שלי ומי שאומר את זה משפיע על הקהל".

ידין ייאלץ להיפרד מ-1,000 דולר

ספיחים מהמשחק נגד בית"ר: המאמן אלי גוטמן החליט היום (שישי) לקנוס את הקשר אביחי ידין בסכום של 1,000 דולר. זאת בעקבות התנהגותו של השחקן ברבע גמר הגביע מול בית"ר. כזכור, עם סיום המשחק בו ניצחה הפועל תל אביב 0:1, הוריד ידין את חולצתו והניף אותה בהתרסה מול עיניהם של אוהדי בית"ר. מעשה זה הלהיט את הרוחות בבלומפילד ובמגרש פרצה מהומה גדולה בה היו מעורבים שחקני שתי הקבוצות.

גוטמן זימן את ידין לשיח בעקבות האירוע והעניש אותו בתומה. ידין הביע חרטה על מעשיו, ואמר לגוטמן: "פעלתי אינסטנקטיבית". היום הפועל תל אביב תערוך אימון לקראת משחקה ביום שני נגד בני יהודה בבלומפילד, במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף העליון.

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק הראשון בפלייאוף העליון, אז הם יפגשו את בני יהודה בבלומפילד (הפועל מארחת). המגנים דני בונדר ודדי בן דיין שנעדרו מהסגל עקב פציעה, ישובו לסגל לקראת המשחק. הקשר גילי ורמוט לא התאמן היום, אולם כרגע לא קיים חשש שהוא לא ישחק מול הזהובים. לגבי מריו פאצ'לקה, הבלם עדיין בספק למשחק.


עדכון ראשון: 11:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully