וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "נראה שבית"ר מנסה לייצר לעצמה עניין"

גורם באדומים מבקשים רגיעה בגזרת חכמון. שהר: "לא התגריתי". דיווח: שכטר ירוויח 750 אלף יורו לעונה בקייזרסלאוטרן

בעוד בבית"ר ירושלים ממתקשים להירגע מאירועי רבע גמר גביע המדינה מול הפועל תל אביב, ביקש בן שהר לשפוך אור על ההתרחשויות שקרו אחרי השריקה. בבית"ר, כזכור, האשימו את החלוץ בחימום האווירה. שהר עצמו טוען אחרת: "הגעתי לאזור ההתקהלות במטרה להפריד ולהרגיע את הרוחות וקיבלתי מכה חזקה שהתברר שהגיעה משי חדד.

"לא התגריתי באף אחד וכך גם לא אביחי (ידין). משיחה שערכתי עם רוני לוי הבנתי שהוא התכוון להרגיע אותי ולהפריד, אך בגלל הבלאגן פירשתי בטעות את התנהגותו כתוקפנית. חשוב לי שכולם יחזרו לפרופורציות. אין לי שום דבר נגד אוהדי בית"ר או שחקני בית"ר והתלהטות היצרים יצאה משליטה".

בית"ר ירושלים פרסמה מאוחר יותר תגובה לדבריו של שהר: "רוני לוי כלל לא שוחח עם החלוץ. הייתה זו אמו של השחקןשיצרה קשר עם המאמן. בנוסף, דוח המשטרה ציין במפורש שידין היה זה שהתחיל את ההתגרות באוהדי בית"ר ושהר היה גם הוא מעורב. מוטב שבן שהר, שעל שמו חוקק חוק, יבין כי טעה ויתנצל בפני קהל שלם מאשר ימשיך לטעון טעונים הרחוקים מהמציאות".

גם בהפועל תל אביב לא מפסיקים להתעסק במהומה שפרצה בסיום המשחק. במועדון לא מצליחים להבין מדוע בבית"ר לא מנסים להרגיע את הרוחות ואף חוששים כי מי שיסבול מהעניין יהיה שופט המשחק, אלי חכמון: "זה כבר עובר כל גבול מה שאוהדי בית"ר עושים לחכמון", אמר גורם בהפועל. "במקום להרגיע אותם עוד מחממים את הגזרה הזאת עוד ועוד. טעויות כבר היו בעבר, אז צריך לדעת מתי להבליג ולהפסיד בכבוד. נראה כאילו בית"ר רוצים לייצר עוד עניין העונה אחרי שהם עפו מהגביע ודי בטוח שיישארו בליגה".

לעניין אחר. "בילד" הגרמני דיווח הבוקר כי קייזרסלאוטרן מתכוונת להציע לאיתי שכטר חוזה לשלוש שנים בשכר של 750 אלף יורו נטו לעונה. דמי ההעברה צפויים לעמוד על 1.5 מיליון יורו. "שכטר הוא החלוץ המושלם בשבילנו", צוטט המנהל הספורטיבי סטפן קונץ, שסייג: "אם האנובר רוצה אותו, זאת תהיה בעיה עבורנו". כזכור, שכטר ואביו יצאו בחודש שעבר להתרשמות בשני המועדונים. קייזרסלאוטרן רוצה את החלוץ כמחליף לסרג'ן לאקיץ', שחתם בוולפסבורג לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully