וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה: "גם אני מתחיל להיות מודאג"

עקב בצורת הכיבושים, חלוץ בארסה חושש. ראול מפרגן לחברים, סרחיו ראמוס: "הגביע לא נפל, הוא ראה את אוהדי ריאל וקפץ"

ראול, אחד מסמליה החדשים בעידן המודרני של ריאל מדריד, מעולם לא הצליח לזכות עם הקבוצה בגביע הספרדי. כידוע, הגביע האחרון בו זכתה ריאל היה ב-1993, כאשר החלוץ האגדי עלה לשחק בקבוצה הבוגרת של המועדון בעונת 1994/5. את העונה הנוכחית הוא החל בשאלקה, עימה עושה חיל בליגת האלופות.

אבל הקפטן לשעבר לא שכח את חבריו הטובים ופרגן להם: "אני מאוד מאושר עבור האוהדים של הקבוצה. זה היה משחק אינטנסיבי ואמוציונלי. זה ניצחון חשוב מאוד עבור ריאל בגלל שהוא הגיע על ברצלונה המצוינת". אגב, גם ראול מתכונן לגמר הגביע הגרמני, כאשר שאלקה תפגוש ב-21 במאי בברלין את דואיסבורג.

ראול שחקן שאלקה (אמצע) חוגג. רויטרס
ריאל תהיה חקוקה לנצח בליבו. ראול חוגג עם אוהדי שאלקה/רויטרס

אולי מעט שמו לב לכך בזמן אמת, אבל במהלך חגיגות השער של ריאל, הבלם הפורטוגלי של הבלאנקוס, פפה, עשה פעמיים תנועות מגונות אל עבר הקהל של ברצלונה. אלא שמצלמות הטלוויזיה, מה לעשות, קולטות (כמעט) הכל, ופפה הצטער על מעשיו: "אני מתנצל על התנועה המגונה שעשיתי אחרי השער. זה היה בגלל השמחה והאופוריה באותו רגע, אבל לא נהגתי כהלכה. אני מצטער, באמת".

מי שבאותם רגעים הרגיע את פפה לאחר שראה את התנהגותו היה אלבארו ארבלואה השקול, שחשש שפפה יספוג עוד אדום, כמנהגה של ריאל במשחקיה מול בארסה.

אחד הסיפורים המשעשעים שקשורים לגביע היה במהלך החגיגות לאחר הזכייה, כאשר הגביע נפל ונדרס על ידי אוטובוס השחקנים בחגיגות בכיכר סיבלס. מי שהחזיק את הגביע שנפל מידיו היה סרחיו ראמוס (שיכור?), אלא שהוא כפר בהאשמות ואמר בבדיחות: "זה לא שהוא נפל, הוא קפץ לבד לאחר שראה את כל אוהדי ריאל חוגגים".

האוטובוס של ריאל מדריד לאחר שזכתה בגביע הספרדי. Denis Doyle, GettyImages
תקרית משעשעת. אוטובוס הניצחון של ריאל/GettyImages, Denis Doyle

בברצלונה עדיין מלקקים את הפצעים לאחר ההפסד. כעת מתפנים אנשי הקבוצה למשחק הליגה ביום שבת בליגה, בקמאפ נואו מול אוסאסונה, למרות שחלק מהמחשבות כבר נתונות אל עבר שני משחקי הקלאסיקו הנוספים מול ריאל במסגרת חצי גמר ליגת האלופות. הראשון מבין השניים יהיה ביום רביעי הבא, שוב בסנטיאגו ברנבאו, כאשר שישה ימים לאחר מכן ייערך משחק הגומלין בקטלוניה.

יוהאן קרויף סבור כי לאחר הניצחון של הבלאנקוס בגמר, מאזן הכוחות הכללי בין שתי הקבוצות התאזן, ומה שיכריע את הכף העונה היא זו שתצליח להעפיל לגמר הצ'מפיונס. "ליגת האלופות היא זו שתבסס את השליטה של אחת מהקבוצות העונה", אמר המאמן לשעבר. "הגביע הוא תואר לא פחות חשוב, זה מפעל יפה ומאוד צבעוני".

מי שנמצא בכושר לא משביע רצון הוא חלוץ בארסה דויד וייה, שלא כבש מזה 11 משחקים ברציפות, ונשמע שגם הוא מתחיל להיכנס ללחץ: "גם אני מתחיל לדאוג. עם זאת, אין לי מה לעשות מלבד להמשיך לעבוד קשה". לגבי המשך הדרך של בארסה: "אנחנו נותנים הכל וחייבים להישאר רגועים".

בעיתון ספורט הקטלאני היו נחרצים בדעתם, כאשר הכותרת הראשית הייתה: "דויד וייה, אנחנו זקוקים לשערים שלך!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully