וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימים של הפתעות

רגע ההכרעה של העונה? המשוגע בודק אילו קבוצות יקרסו ברגע האמת ויש לו אחלה המלצות בשבילכם לקראת סוף השבוע

סוף השבוע הגיע ואיתו משחקי הפלייאוף בכדורגל הישראלי וימים של הכרעה באירופה. זה הזמן לבדוק למי יש עצבי ברזל ומי תמעד ותסדר לנו את ההפתעות שאנחנו כל כך אוהבים. אני כבר מוכן עם הטור המשוגע של סוף השבוע, שאולי יסדר לנו מתנה יפה לפני החג השני. בואו נצא לדרך.

משחק מספר 6: מכבי באר שבע - אחווה עראבה. המארחת בכושר טוב ולמרות הירידה לפלייאוף התחתון יש לה מספיק נקודות כדי להיות רגועה גם אחרי הקיזוז. עבור עראבה המשתפרת מדובר בקרב של להיות או לחדול ברגע המכריע של העונה. אני מריח מיני הפתעה. ההימור: X, היחס: 2.75.

משחק מספר 35: פאלרמו - נאפולי. דרבי דרומי בסיציליה. המארחת במגמת שיפור אחרי חזרתו של המאמן דליו רוסי ובשבוע שעבר ניצחה ברומא וסיימה בתיקו מול מילאן בגביע. נאפולי איבדה גובה אחרי ההפסד בשבוע שעבר והיא כבר מבינה שהאליפות תהיה אדומה שחורה. אני הולך עם המומנטום. ההימור: 1, היחס: 3.15.

משחק מספר 58: מ.ס אשדוד - הפועל אשקלון (1+). בעיניי, מדובר במתנה של הטופס בסוף השבוע. אשדוד נראתה מצוין מול נתניה בגביע וההתלהבות חזרה עם שובו של יוסי מזרחי. אשקלון, למרות ה-1:4 הגדול בשבוע שעבר, פשוט לא קבוצה טובה. אשדוד מקבלת הזדמנות לנקמה והיא צריכה לעשות את זה. ההימור: 1, היחס: 3.00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully