וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: רפאל נדאל עלה לרבע הגמר

השור ממאיורקה ניצח 3:6, 1:6 את חיראלדו ויפגוש בשלב הבא את גאל מונפיס. גם דויד פרר ברבע, ויפגוש שם את יורגן מלצר

טורניר החימר בברצלונה מסבב ה-500 של ה-ATP (סך פרסים: 1.55 מיליון יורו) נכנס הערב (חמישי) כבר לשמינית הגמר. רפאל נדאל, הפייבוריט הוודאי בכל טורניר חימר שזכה רק ביום ראשון האחרון בטורניר המאסטרס במונטה קרלו בפעם השביעית ברציפות, ניצח בקלות 3:6, 1:6 את סנטיאגו חיראלדו הקולומביאני תוך שעה ו-23 דקות. נדאל יפגוש ברבע הגמר את גאל מונפיס, שניצח 4:6, 6:7 (7) את בן ארצו רישאר גאסקה.

השור ממאיורקה, שזכה בטורניר חמש פעמים בין השנים 2005-2009 ונעדר מהטורניר אשתקד בשל פציעה, הצליח להשיג שבירה ראשונה במצב של 2:2 במערכה הראשונה, אך נשבר מיד בחזרה בדרך ל-3:3. מלך החימר הצליח להתאושש ולשבור בחזרה ועלה ל-3:4, משם חיראלדו כבר לא הצליח לחזור וזה 3:6 לספרדי אחרי 48 דקות במערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה אפילו שקולה פחות, כשהמדורג מספר אחת בעולם משיג שתי שבירות בדרך ל-1:6 ולרבע הגמר.

נדאל, ששיפר את מאזנו על החימר ל-6:183 מאז 2005, אמר בסיום: "לנצח את חיראלדו 3:6, 1:6 אלה חדשות טובות, מפני שהוא יכול לחבוט ווינרים מכל מקום במגרש". על המפגש הצפוי מול מונפיס הוסיף נדאל: "זה הולך להיות משחק קשה מאוד. מונפיס הוא אחד מהשחקנים שיכולים גם לתקוף וגם להגן טוב מאוד ואף פעם אי אפשר לחזות מה הם הולכים לעשות מולך".

גם דויד פרר, שהפסיד לנדאל בגמר מונטה קרלו, הצליח לעלות לרבע הגמר די בקלות לאחר שניצח 3:6, 2:6 את ויקטור האנסקו הרומני ושיפר את מאזנו ל-8:19. הספרדי המנוסה והדינמי יפגוש בשלב הבא את יורגן מלצר, אותו ניצח בחצי במונטה קרלו. האוסטרי הצליח לחזור היום מפיגור בדרך ל-7:6 (2), 3:6, 2:6 על אלברט מונטנייס הספרדי.

ניקולאס אלמגרו הספרדי ניצח 6:7 (2), 3:6 את ניקולאי דוידנקו הרוסי, ויפגוש ברבע הגמר את בן ארצו חואן קרלוס פררו, שהתקשה אך ניצח 6:7, 6:4, 4:6 את סימונה ואנוצי האיטלקי. מילוש ראוניץ', הקנדי הצעיר והמבטיח, הפסיד 7:6, 4:6, 6:3 לאיבן דודיג' הקרואטי, שיפגוש ברבע הגמר את פליסיאנו לופז הספרדי, שגבר 4:6, 6:7 (5) על קיי נישיקורי היפני המצוין.

שטוטגרט: סטוסור בחצי הגמר

גם בנשים יש טורניר חימר גדול שנכנס לשלבים המכריעים שלו. טורניר שטוטגרט הגיע היום כבר לשלב רבע הגמר, בו יתקיימו ארבעה מפגשים מרתקים במיוחד. כבר במשחק הראשון קיבלנו סוג של הפתעה כשסמנתה סטוסור ניצחה 6:2, 3:6, 6:7 (3) את ורה זבונרבה הרוסיה אחרי קרב של שעתיים ו-37 דקות, במהלכו חבטה הרוסיה לא פחות מאשר שמונה אייסים.

האוסטרלית, המדורגת במקום השביעי בעולם, השיגה ניצחון שישי על זבונרבה בשמונה מפגשים ותפגוש בחצי הגמר את הגרמניה יוליה גרגס הצעירה והמפתיעה, שניצחה 4:6, 4:6 את בת ארצה סאבין ליזיקי.

קרוליין ווזניאקי הצליחה לעשות את העבודה שלה ולהשיג סוג של נקמה מול אנדראה פטקוביץ', שניצחה אותה בטורניר מיאמי. הדנית, המדורגת במקום הראשון בעולם, הצליחה לנצח את הגרמניה הבכירה 4:6, 1:6 מול הקהל הביתי של האחרונה. ווזניאקי תתמודד בחצי הגמר מול חברתה הטובה, אגניישקה רדוואנסקה, שניצחה 5:7, 3:6 את קריסטינה בארויס הגרמניה בת ה-29.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully