וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הפסידה 1:0 למנשנגלדבאך

אידריסו (35) דחה את חגיגות האליפות של הצהובים, לברקוזן ניצחה 1:2 את הופנהיים וצימקה את הפער לחמש. תיקו לבאיירן

זהו, הגענו ליישורת האחרונה בהחלט בבונדסליגה. רק עוד ארבעה משחקים נותרו לתום העונה וכמה קרבות מיקום לא פשוטים בכלל על הזכות לשחק באירופה בעונה הבאה ולא לרדת ליגה עדיין נותרו. המחזור ה-31 נפתח באופן חריג כבר ביום חמישי כשהאנובר ניצחה 1:3 בפרייבורג ושמרה על סיכוייה לעלות לליגת האלופות.

אך עם כל הכבוד להאנובר, הסיפור הגדול של המחזור אמור היה להגיע ביום שבת. לברקוזן לא רצתה לראות את דורטמונד חוגגת אליפות כבר הערב והצליחה לעמוד במטרה שלה כשחזרה מפיגור ל-1:2 מול הופנהיים. אך דורטמונד עצמה לא עשתה את העבודה שלה כשהפסידה 1:0 למנשנגלדבאך והפער כרגע הוא רק חמש נקודות. באיירן מינכן המאכזבת סיימה ב-1:1 מול פרנקפורט וירדה למקום הרביעי. שאלקה, שתפגוש ביום שלישי את מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר ליגת האלופות, הפסידה בבית 1:0 לקייזרסלאוטרן.

מנשנגלדבאך - דורטמונד 0:1

הקבוצה של יורגן קלופ ידעה שהפסד של לברקוזן בתוספת ניצחון שלה יבטיחו לה את האליפות כבר הערב. היא גם שאבה קצת אופטימיות ודאי כשהופנהיים הובילה מול הקבוצה של יום היינקס. אלא שבסופו של דבר, לא רק שלברקוזן חזרה וניצחה 1:2, אלא דורטמונד בעצמה לא עשתה את העבודה שלה והפסידה בחוץ 1:0 למנשנגלדבאך האחרונה בליגה. לצהובים-שחורים יש כעת חמש נקודות יותר מלברקוזן, כשנותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה.

השער של האחרונה בטבלה הגיע בדקה ה-35. חואן ארנגו שלח כדור ארוך במיוחד לעברו של מוחמדו אידריסו, והחלוץ המצוין בעט חזק פנימה כדי לקבוע 0:1 מפתיע במיוחד למנשנגלדבאך, ששיפרה את מאזנה ל-29 נקודות ועלתה למקום הלפני אחרון.

לברקוזן - הופנהיים 1:2

הקבוצה של יופ היינקס הגיעה למשחק אחרי ההשפלה הגדולה, 5:1, שספגה מול באיירן מינכן בשבוע שעבר ובידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה להבטיח לדורטמונד את האליפות עוד הערב. אך לברקוזן הצליחה לעמוד בלחץ, לחזור מפיגור ולנצח 1:2 את הופנהיים. הפער מהמוליכה עומד כרגע על חמש נקודות.

בדקה ה-28 עלתה הופנהיים ליתרון מפתיע במיוחד, כשגילפי סיגורדסון האיסלנדי עבר שלושה שחקנים ובעט נפלא לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 לאורחת. הקבוצה של יופ היינקס מצאה את השוויון בדקה ה-41 כשקרן של ארתורו וידאל מצאה את מיקל קאדלץ, שנגח מ-10 פנימה חזק פנימה וקבע 1:1. לברקוזן הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-51 כשוידאל הגיע לכדור שהגיע אליו מהחזה של ספטן קיסלינג ובעט חזק פנימה, 1:2 למארחת.

פרנקפורט - באיירן מינכן 1:1

אנדריאס יונקר רשם בכורה מוצלחת על הקווים בשבוע שעבר עם ה-1:5 על לברקוזן, אבל כנראה שאין הוקוס פוקוס בכדורגל והיום הבווארים חזרו להציג יכולת מאכזבת. באיירן מינכן סיימה ב-1:1 מול פרנקפורט, ממשיכה להסתבך והיא חזרה למקום הרביעי עם נקודה פחות מהאנובר ומהמקום השלישי שמוליך לליגת האלופות. גם זה בזכות פנדל של מריו גומז בדקה ה-89.

יונקר ניסה לשנות מערך, כשפתח עם שני חלוצים, מריו גומז ומירוסלב קלוזה, אך גם זה ממש לא הועיל לדאבליסטית שעדיין נמצאת במצב קשה ולא תלויה רק בעצמה. הקבוצה של כריסטוף דאום עלתה ל-0:1 בדקה ה-54 כשהגבהה מצאה ברחבה את תאופניס גקאס, שהוריד לסבסטיאן רודה והוא בעט חזק פנימה את השער המפתיע. בדקה ה-89 הצליחה האורחת למצוא את השוויון לאחר שלואיז גוסטבו הוכשל ברחבה על ידי מרטין פנין. גומז בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:1.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שאלקה - קייזרסלאוטרן 1:0

הרויאל בלוז ספגו הפסד ראשון בעידן רלף רנגניק, אחרי ארבעה ניצחונות ותיקו אחד בכל המסגרות. שאלקה הפסידה 1:0 בבית לקייזרסלאוטרן, שלושה ימים בלבד לפני המפגש מול מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר ליגת האלופות. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-42 כשאדם לושק פרץ מאגף שמאל ויישר למרכז, שם המתין סרדאן לאקיץ' הקרואטי, שבעט לפינה הקרובה וקבע 0:1 לקייזרסלאוטרן. שאלקה תהיה חייבת להיראות טוב בהרבה מול מנצ'סטר יונייטד כדי לעלות לגמר ליגת האלופות.

פרייבורג - האנובר 3:1

הקבוצה של מירקו סלומקה, ללא ספק ההפתעה הגדולה של העונה בבונדסליגה, לא מוותרת על המקום השלישי, שיסדר לה גם כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה על חשבון באיירן מינכן והשיגה ניצחון חוץ גדול. יאן שלאודרף בישל את הראשון למוחמד עבדלואי וכבש בעצמו את השני אחרי שבע דקות. קונסטנטין ראוש הנהדר נגח את השלישי בדקה ה-58. פרייבורג, שניצחה רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים והתרחקה מהכרטיס לאירופה, החזירה רק תשובה אחת כשיאן רוזנטל צימק 11 דקות לסיום.

משחקים נוספים:
סט. פאולי - ורדר ברמן 1:3
כבש לסט. פאולי: פין בארטלס (29), כבשו לורדר ברמן: מרקוס תורנדט (50) וקלאודיו פיזארו (73 ו-75).

שטוטגרט - המבורג 0:3
כבשו לשטוטגרט: קקאו (6 ו-88), כריסטיאן גנטנר (79).

עדכון אחרון: 18:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully