וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בלאומית: רמת השרון עלתה למקום הראשון

אורן ניסים כבש בניצחון 0:1 על רעננה, שהעלה את רמת השרון לפסגה על חשבון הפועל כפר סבא, שהפסידה 3:2 לנס ציונה

כמו ליגת העל, גם הליגה הלאומית עברה את הקיזוז ונכנסה לרגעי ההכרעה. המוקד הוא כמובן בפלייאוף העליון, שם עירוני רמת השרון ניצחה את הפועל רעננה 0:1 ועלתה למקום הראשון. רמת השרון השתוותה במספר הנקודות להפועל כפר סבא שהפסידה בביתה 3:2 לנס ציונה, אלא שיחס השערים של קבוצתו של מומי זפרן עדיף. הפועל ראשון לציון ניצחה 0:2 בחוץ את מכבי הרצליה, עלתה למקום השלישי ונצמדה למוליכות.

בפלייאוף התחתון, סיבכה מכבי בת ים את עירוני ג'ת עם 1:2. מכבי באר שבע בדרך הנכונה לעונה נוספת בלאומית אחרי 0:2 ביתי על אחווה עראבה. הכח עמידר רמת גן והפועל נצרת עילית נפרדו ב-1:1 בקרב התחתית והתרחקו עוד נקודה מהקו האדום.

פלייאוף עליון

מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 2:0

עם שבעה ניצחונות מתשעת המשחקים האחרונים הכתומים, שנהנו מאוד מהקיזוז, מחזקים את סיכוייהם במאבק העלייה לליגת העל. ללא ינון ברדה וליאור ברטקובסקי הפצועים, ראשון המשיכה לסמוך על דייויד גומז המצוין. הברזילאי כבש שער נהדר בדקה ה-19 והקפיץ את האוהדים. בדקה ה-51 הרים קובי מוסא את הרשת, אך חלים זטמה פסל בצדק את השער לאחר שהקוון סימן לנגיעה של רוג'רס קולה שעמד בנבדל. המשחק הפך עצבני וגומז ספג שני צהובים תוך דקה והורחק בדקה ה-71. למרות הלחץ של הרצליה, היה זה המחליף רן יצחק שסגר עניין שלוש דקות לסיום.

הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה 3:2

מוליכת הליגה הסתבכה בפתיחת הפלייאוף העליון דווקא מול הקבוצה שהשתחלה לשם ברגע האחרון, ואיבדה את מקומה הראשון לרמת השרון בגלל יחס שערים. סהר לוי העלה את האורחים מנס ציונה ליתרון בדקה ה-27 ושער עצמי של איתי עוזרי מכפר סבא שמונה דקות לאחר מכן הכפיל את התוצאה, כשנס ציונה הובילה 0:2. סהר לוי השלים צמד בדקה ה-70 כדי לקבוע 0:3 ולהבטיח למעשה את ניצחונה של נס ציונה. הכפר סבאים התעוררו מאוחר מדי כשהשער המצמק הראשון הגיע בדקה ה-74 בלבד מכיוונו של דידי אונגר, וליאור לוי כבש את השני בדקה ה-84.

עירוני רמת השרון - הפועל רעננה 0:1

מומי זפרן ושחקניו הפסידו לאחרונה לא מעט נקודות, אבל עושה רושם שבמאני טיים הם מתכוונים לעשות את העבודה, וכבר הערב הם כבשו את פסגת הליגה אחרי שלא ניצחו בארבעת משחקי הבית האחרונים שלהם. אורן ניסים, השחקן שברמת השרון תולים בו הרבה תקוות כבש את שער הניצחון שגם היה היחיד במשחק בדקה השמינית.

פלייאוף תחתון

מכבי באר שבע - אחווה עראבה 0:2

האורחת, שבילתה ברוב שלבי העונה במקום האחרון, פנטזה על קאמבק מרשים בחסות הקיזוז, אך למארחת היו תוכניות אחרות. שערים של יוגב אלקבץ (21) ועומר מולאי (74) הבטיחו לבאר שבע כמעט בוודאות עונה נוספת בלאומית. עראבה רחוקה כעת שש נקודות מהקו האדום והיא זקוקה לנס כדי להימנע מירידה.

עירוני בת ים - עירוני ג'ת 1:2

גם המאמן החדש-ישן אבי סבג לא עזר לג'ת להשיג ניצחון ראשון אחרי 18 משחקים. אחרי מחצית מאופסת, נכבשו שלושה שערים תוך ארבע דקות. מיקי עטיה (48 בפנדל) ועוז ברנדווין (50) העלו את המארחים ל-0:2 לפני שיוסי ג'נאח הוותיק צימק כעבור שתי דקות. בעקבות התיקו בווינטר, ג'ת רחוקה כעת שלוש נקודות מחוף מבטחים כשעוד צפויים לה קרבות ישירים מול יריבותיה. בת ים קרובה לעונה נוספת בלאומית.

הכח עמידר רמת גן - הפועל נצרת עילית 1:1

המשחק המרכזי של הפלייאוף התחתון הסתיים בתיקו שלאור התוצאות האחרות דווקא מתאים לשתי הקבוצות. ירדן כהן כבש ראשון לנצרת עילית בדקה ה-76, אך הבלם הצרפתי איימה לאבי איזן כעבור שתי דקות. בעקבות התוצאה, השתיים צמודות במקומות 13-14 ורחוקות שלוש נקודות מהקו האדום.

משחקי הפלייאוף אמצעי:

בני לוד - בית"ר שמשון תל אביב 1:1
ללוד: ארז יוסף (45). לבית"ר שמשון: ארנון טמיר (90)

הפועל הרצליה - מכבי אחי נצרת 1:1
להרצליה: ניר ביטון (70). לנצרת: גל אלקנטי (35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully