וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט ישדר את רוי ניסני בפורמולה מאסטר

אחרי הפורמולה 1 והמוטו GP, הערוץ ממשיך להרחיב את ההיצע המוטורי וישדר את הענף בו מתחרה גם הנהג הישראלי הצעיר

ערוץ הספורט ממשיך להרחיב את השידורים המוטורים. בנוסף למירוצי הפורמולה 1, המוטו GP ואליפות העולם בראלי שנרכשו לאחרונה, ישדר הערוץ גם את עונת מירוצי הפורמולה מאסטר, בהם לוקח חלק גם נהג המרוצים הישראלי רוי ניסני. עונת הפורמולה מאסטר יוצאת לדרך כבר בשבוע הבא באושרלבן שבגרמניה (שני, 17:00, ספורט 5+ לייב).

בעונה הקרובה ייקח כאמור חלק גם ניסני בן ה-16 וחצי. הישראלי הצעיר נחשב היום לאחד הנהגים המבטיחים באירופה, לאחר שסיים עונה ראשונה טובה במירוצי הפורמולה ב.מ.וו ליסטה ג'וניור, עם ארבע הופעות על הפודיום, פול פוזישן אחד וניצחון הרואי במירוץ סיום העונה במונזה שבאיטליה, שזכה לערעור על ידי הנהג המפסיד מיכאל למוטה.

לאחר עונה מוצלחת עובר ניסני להתחרות בפורמולה מאסטר, סבב של 24 מירוצים המתקיימים בשמונה סופי שבוע בין היתר במסלולי המירוצים של הוקנהיים ונוברגרינג בגרמניה, האסן בהולנד, זולדר בבלגיה ומסלול ה-A1 באוסטריה. המירוצים זוכים לפופולאריות רבה בקרב חובבי הספורט המוטורי, כאשר עשרות אלפי צופים ממלאים את היציעים, ואף משודרים בשידור חי בשמונה מדינות באירופה בהם צופים מיליוני צופי טלוויזיה.

רוי ניסני מסר: "אני שמח מאד שערוץ הספורט החליט לעשות את המאמץ להביא אותי לקדמת הבמה בישראל. זו תהיה הרגשה נהדרת לדעת שבישראל צופים בי, ואני מקווה שאגרום הנאה לצופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully