וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "זו השנה הכי קשה בקריירה שלי"

21.4.2011 / 16:07

מכבי תל אביב מתכוננת לקרית שמונה, החלוץ הפצוע מתכונן לקאמבק. איוניר: ”אולי אם נבקיע, נקבל ביטחון במשחק”

רענן ברנובסקי

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אם במכבי תל אביב חשבו שהתיקו 2:2 מול מכבי פתח תקוה לפני שבועיים עצר את רצף הכישלונות של הקבוצה, הרי שבשבוע שעבר הגיע הפסד נוסף, 2:0 ביתי להפועל באר שבע, שהיה ההפסד הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים. הקבוצה של מוטי איוניר עדיין במקום השלישי עם 25 נקודות, נקודה אחת יותר מבני יהודה ועירוני קרית שמונה, אבל מכבי תוכל לאבד את מקומה בשבת מול הקבוצה מהצפון, אם תפסיד לה במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף העליון.

אלירן עטר שוב לא התאמן בגלל כאבי גב, עבר טיפולים בקרית שלום והוא בספק למשחק מול עירוני קרית שמונה. לעומתו, מאור בוזגלו, שסובל אמנם ממתיחה במפשעה ועבר גם הוא טיפולים, חזר להתאמן ונראה כי הוא יוכל לשחק. שחקן נוסף שחזר לאימונים הוא אבי סטרול, שסובל מפציעה בברך. ברק יצחקי ערך אימון מלא נוסף עם הקבוצה.

יצחקי: "כשאתה לא משחק קשה להעביר ביקורת"

"אי אפשר להיות פסימיים", אמר היום (חמישי) מאמן הקבוצה מוטי איוניר, "תמיד אפשר לשנות דברים ולעשות דברים טוב יותר. הקבוצה נמצאת היום במצב שביר, ורואים את זה בחלק מההפסדים שלנו, שהיו רק בגלל שלא הצלחנו לכבוש מוקדם ונלחצנו.

"כך גם היה במשחק מול באר שבע, בו התוצאה הייתה איומה מבחינתנו. אבל זה היה משחק שהיינו יכולים לנצח. אם הקבוצה תצליח להבקיע שער ולקבל ביטחון תוך כדי משחק נוכל להיראות גם אחרת".

איוניר התייחס למצב הרוח בקבוצה: "אנחנו מדברים, מתאמנים ודוחפים ומקווים שזה ישפיע על השחקנים לטובה". לגבי שילובו של ברק לוי בשער אמר איוניר: "נוצר מצב בו שטראובר לא יכול לשחק בשבת, ונקבל החלטה עד אז מי יעמוד בשער, ברק לוי או גיא סולומון. עדיין אין החלטה לגבי מי יהיה השוער של הקבוצה בעונה הבאה. אם ברק לוי יוכיח את עצמו בהזדמנויות שהוא יקבל עד תום העונה, הוא ישחק. בינתיים זה עוד לא קרה ולא מתעסקים בזה".

ברק יצחקי, שהחל להתאמן עם הקבוצה אבל לא צפוי לשחק, אמר: "אני חלק מהקבוצה גם כשאני פצוע. אני לא יכול להגיד שבגלל שאני פצוע אני לא מסתכל על מה שקורה בקבוצה. זה לא כיף לשבת בצד ולראות שאנחנו לא משחקים טוב. תמיד יש מקום לשיפור. כשמסתכלים על העתיד ומה שיהיה בשנים הבאות, אני בטוח שיהיה טוב יותר.

"עם כל זה שלא הייתי חלק מהקבוצה, אני חלק מחדר ההלבשה, הגעתי לכל האימונים ולכל המשחקים", טוען יצחקי, "כשאתה לא משחק אז קשה לא להעביר ביקורת. היה שלב בו לא יכולתי להתאפק, אז אמרתי את מה שאני חושב לשחקנים. לצערי זה יצא לעיתון, אבל לא ציפיתי שזה מה שיהיה".

יצחקי מספר על התמיכה הגדולה שקיבל מהמועדון במהלך הפציעה שלו: "מיטש גולדהאר דיבר איתי ואמר לי שאני אקבל את כל התמיכה שאני צריך ואני צריך להודות למועדון ולחברי ההנהלה שעזרו לי. להגיע ולראות את הכל מבחוץ זה הדבר הכי קשה שיש, עברתי תקופה לא קלה. זו השנה הכי קשה שהייתה לי בקריירה. עבדתי קשה כדי להגיע לרגע בו אני נמצא עכשיו. במהלך השיקום היו לי בעיות, שהתאמנתי כבר עם הקבוצה ואז החזירו אותי שוב אחורה. זה מתסכל ופוגע מאוד בכל מה שקורה. לא היה לי קל. הכל כבר מאחוריי".

יצחקי נזכר בימים יפים ויתר של מכבי, כשהצהובים גברו על אולימפיאקוס: "בתחילת העונה שיחקנו טוב בליגה האירופית ושחקנים מקבוצות הכי בכירות בליגה התקשרו אלי ואמרו לי: 'ואוו! מה הולך להיות פה העונה'. אבל זה לא קרה, לצערי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully