וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג "פורבס": יונייטד ובקהאם במקום הראשון

המגזין הפיננסי קובע: השווי של יונייטד 1.86 מיליארד דולר, ריאל שנייה, בארסה חמישית. בקהאם השחקן המוביל: 40 מ' בשנה

מגזין "פורבס" מפרסם היום (חמישי) כי מנצ'סטר יונייטד היא מועדון הכדורגל בעל השווי הגבוה בעולם, 1.86 מיליארד דולר. על פי "פורבס", שדירג את 20 הקבוצות היקרות בענף, במקום השני ניצבת ריאל מדריד, ששוויה 1.40 מיליארד דולר. במקום השלישי נמצאת ארסנל, ששוויה מוערך ב-1.19 מיליארד דולר.

על פי הדירוג, ריאל מדריד היא קבוצת הכדורגל המכניסה בעולם (כפי שפורסם השנה גם על ידי חברת רואי חשבון Deloitte, שמפרסמת את דירוג "ליגת הכסף"). היא אומנם רק שנייה מבחינת השווי שלה, אבל הכניסה בשנה החולפת 537 מיליון דולר. מבחינת הכנסות ריאל במקום השני בכל הספורט המקצועני בכל העולם, ומקדימה אותה רק ניו יורק יאנקיז מליגת הבייסבול האמריקאית.

עוד בדירוג "פורבס": באיירן מינכן במקום הרביעי עם שווי של 1.04 מיליארד דולר והכנסות של 396 מיליון דולר. ברצלונה במקום החמישי עם שווי של 975 מיליון דולר, והכנסות בסך 488 מיליון דולר.

בקהאם עדיין הכי מיליונר

"פורבס" מדרג גם את רשימת הכדורגלנים המרוויחים ביותר, בסכום שכולל גם משכורות וגם הכנסות מספונסרים ופרסומות. במקום הראשון נמצא דייויד בקהאם, שעדיין פורח בתחום הכלכלי עם הכנסות של 40 מיליון דולר בשנה החולפת (בעיקר בזכות הסכם החסות עם אדידס).

במקום השני ניצב כריסטיאנו רונאלדו עם הכנסות של 38 מיליון דולר, במקום השלישי ליונל מסי עם הכנסות של 32 מיליון דולר.

במקום הרביעי קאקה (25 מיליון דולר), במקום החמישי רונאלדיניו (שמרוויח גם במדי פלמנגו, 24 מיליון דולר בשנה), במקום השישי תיירי הנרי (21 מיליון דולר ב-MLS), במקום השביעי וויין רוני (20 מיליון דולר) במקומות ה-שמיני והתשיעי פרנק למפארד וזלאטן איברהימוביץ' (17 מיליון דולר), וסוגר את העשירייה הראשונה סמואל אטו (15 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully