וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "מצאנו את האינטנסיביות והאגרסיביות שלנו"

כוכב הלייקרס הסביר מה הוביל לניצחון האלופה על ההורנטס. פיל ג'קסון מרוצה מההגנה: "זה מה שאנחנו צריכים כדי לנצח"

האלופה לוס אנג'לס לייקרס נמנעה הבוקר (שלישי) ממבוכה גדולה כשניצחה את ניו אורלינס הורנטס 78:87 והשתווה את הסדרה ל-1:1. זה הלך קשה להוליוודים. קובי בריאנט התקשה לאורך שלושה רבעים וחצי ורק בשלהי המשחק הזכיר את היותו ממבה שחורה, פאו גאסול היה חלש מאוד עם 8 נקודות ב-2 מ-10 מהשדה, אבל לפיל ג'קסון יש עוד חיילים ביחידה. אנדרו ביינום היה מצוין מתחת לסלים והוביל את הלייקרס עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, ולמאר אודום, שקיבל לפני המשחק את פרס השחקן השישי של העונה, הזכיר למה העניקו לו את התואר כשקלע 16 והוריד 7 ריבאונדים מהספסל.

"זאת ההגנה ששיחקנו במהלך העונה", הסביר פיל ג'קסון את ההבדל בין משחק מספר 1 בו נוצחה קבוצתו, לבין מספר 2 בסדרה. "זה מה שאנחנו צריכים לעשות כדי לנצח". הזן מאסטר התייחס בעיקר לכך ששחקניו גרמו להרונטס לאבד 16 כדורים, לעומת 3 בלבד במשחק מספר 1. הלייקרס ניצלו את האיבודים האלה ל-22 נקודות קלות.

"אני לא מצפה להמשיך לקלוע באחוזים כאלה", אמר פאו גאסול בסיום, "ההורנטס עשו עבודה טובה בצבע, ומנעו מאיתנו מסירות. עלינו לעבוד על זה ולנסות לפתור את זה". קובי בריאנט, שסיים עם 11 בלבד, היה מרוצה מהאופן בו הושגה התוצאה. "היה לנו קצב טוב, מצאנו את האינטנסיביות והאגרסיביות שלנו", הוסיף בריאנט, "בניו אורלינס האווירה תוציא את זה החוצה".

"ההגנה שלהם, ללא ספק", ענה מאמן ניו אורלינס מונטי וויליאמס כשנשאל מה עשה את ההבדל ומה היקשה על קבוצתו. "הם היו יותר פיזיים, הם התמקדו בכריס ולא ניצלנו את זה במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully