וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה או הפועל ראשל"צ?

שתי הקבוצות עוד מאמינות בכוחן להדביק את הפער מהפועל כפר סבא ועירוני רמת השרון, ופותחות את משחקי הפלייאוף בליגה הלאומית. אז איך זה ייגמר?

משחק 8: מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון

מצב הקבוצות:

שתי הקבוצות לא מוותרות, ובמיוחד אחרי הקיזוז הן מאמינות בכוחן לתפוס לפחות את המקום השני בליגה. הרצליה רחוקה בסך הכל שלוש נקודות מעירוני רמת השרון ושש נקודות מהפועל כפר סבא, ומדורגת במקום השלישי בליגה, בעוד ראשון לציון אוחזת במקום הרביעי ורחוקה נקודה בלבד מהרצליה עצמה. לליגה נותרו חמישה מחזורים לשחק ואין ספק שהכל פתוח, כמו בליגת העל, במיוחד לאור העובדה שכל הקבוצות בחלק העליון נפגשות זו עם זו.

מומנטום:

מכבי הרצליה מגיעה למשחק אחרי ניצחון 0:2 על בית"ר שמשון תל אביב במחזור האחרון של הליגה הרגילה, 0:0 נגד הפועל בני לוד, ניצחון 0:2 על מכבי אחי נצרת, הפסד 1:0 להפועל כפר סבא וניצחון 0:1 על הפועל רעננה.

הפועל ראשון לציון הפסידה במחזור האחרון 2:0 לעירוני בת ים, לפני כן היא ניצחה 1:3 את הפועל הרצליה, הביסה 0:4 את אחווה עראבה, גברה 0:2 על בית"ר שמשון תל אביב וסיימה ב-0:0 נגד הפועל בני לוד.

ראש בראש:

במפגש הקודם בין שתי הקבוצות ניצחה מכבי הרצליה 0:2 בבית, כשבסיבוב הראשון של הליגה הלאומית ראשון לציון היא זו שירדה עם שלוש הנקודות אחרי 0:1 קטן. ניצחון החוץ האחרון של הכתומים על מכבי הרצליה היה בדצמבר 2004 אז הם ניצחו 0:2.

ההמלצה:

8: מכבי הרצליה - הפועל ראשון לציון 1 (2.0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully